TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Angie
14-7-2009
|
10-9-2007 14:36:22
Aangezien mijn bruidsjurk van bij c'est moi kwam wil ik graag even reageren. Ik was namelijk WEL zeer tevreden. Ik ging naar de winkel in Wernhout. UITERAARD maken ze daar geen volledig nieuwe jurk maar krijg je de aangepaste versie van wat je gepast hebt in de winkel. Hoe kunnen ze anders de jurk aan maximum 550€ verkopen? Het inkorten of uitleggen en dergelijke is wel degelijk gratis, het is enkel de retouches die nog zouden moeten gebeuren na dat de jurk klaar was die je moet bijbetalen, hetgeen ik normaal vind want ik doe ook niet zo maar 2 keer hetzelfde werk. En dan even ter info: de retouches bij die andere winkel zijn helemaal niet gratis ZE ZITTEN AL IN DE PRIJS IN! Groot verschil. Mij heeft ze ook nooit verplicht om de accessoires bij haar te kopen. Eens ik mijn droomjurk aan had vroeg ze mij of ik eens wou zien wat het met schoenen gaf. En toen ik besloot dat het die jurk zou worden heeft ze gewoon gevraagd of ik de schoenen ook nam of niet. Wat betreft je "gevolg" geef ik haar ook gelijk. Ik heb bewust mijn zus niet meegenomen toen ik ging passen omdat ik weet dat onze smaken teveel verschillen en dat ze me dus teveel zou doen twijfelen. Die vrouw van de winkel heeft het denk ik al genoeg meegemaakt. Je mag best vragen wat iemand anders er van denkt, ik heb ook mijn moeder haar gedacht gevraagd, maar ze wil gewoon niet dat de aanstaande bruid beinvloed wordt in haar keuze. Wat de uiteindelijke prijs betreft: ik heb voor alles, dus kleed, lingerie, sluier, kousen, schoenen, handschoenen, juwelen en onderrok (waarvan ik alles zelf gevraagd heb, niks werd me opgedrongen) 1400€ betaald. Een meisje dat de week voor mij trouwde betaalde 1800€ enkel voor haar kleed. Ik wil zelfs niet weten wat de totaalprijs was. Ik vind het jammer voor je dat het is tegengevallen maar ik denk dat dat veeleer aan je verwachtingen ligt dan aan de winkel of de verkoopster. Aan al diegenen die zoals ik een prachtige jurk willen maar aan betaalbare prijzen raad ik aan om naar c'est moi te gaan.
Groetjes,
Angie reeds 58 dagen gehuwd
|
|
christine
10-9-2008
|
17-9-2007 20:32:02
Hallo Kim, ik heb eens gevraagd of iemand hier ervaring mee had, maar ik ben er zelf nog niet geweest. Ik ben ondertussen wel aan een adres gekomen in Antwerpen, bij Cachet in de St.Gommarusstraat, een collega van mij heeft haar kleedje daar gekocht, ben er welf al eens gaan kijken en ze hebben hele mooie dingen vanaf 175 euro, retouches kosten niks. SUCCES
|
|
Nova
|
24-10-2007 6:40:51
Niet bij deze zaak kopen!!! Kim heeft gelijk. Ik heb bij deze zaak (in Schiedam, een man Edwin werkte er met z'n vrouw, de zaak in Wernhout is van zijn tante) wel mijn jurk gekocht en ik ben zeer ontevreden over een aantal zaken: 1. De prijs en hoe er (niet) over wordt gecommuniceerd ; de jurk zelf mag dan slechts 500 eurie zijn, maar daar komt nog van alles bij zoals dure lingerie, een onderrok, een stola, vermaakkosten, etc. Daar wordt van tevoren geen melding van gemaakt. Terwijl ik vantevoren kenbaar had gemaakt dat ik echt niet veel geld kon uitgeven aan een jurk. Je wilt ook niet raar overkomen door steeds te vragen wat kost dit en wat kost dat (ik dacht er eigenlijk niet bij na, voordat je jurken gaat passen krijg je een bustiere aan en onderrok, ze hangen je allerlei accessoires om en dan zit je op een soort roze wolk). Als je dan een jurk mooi vindt met de dingen die ze bij je hebben omgehangen, sla je echt stijl achterover van de uiteindelijke prijs. Maar ja dan heb je al een keuze gemaakt. (Accessoires en schoenen e.d. heb ik daar echt niet gekocht; handschoenen bv waren daar 2x zo duur als in een andere winkel, kousen kun je bij Hunkemoller kopen.) 2. Vermaken van de jurk; dit was zeer onprofessioneel! Ik moest voor het topje een paar keer terugkomen, want die zat steeds niet goed (na 1 keer vermaken kreeg ik de jurk al mee, maar na thuis weer gepast te hebben, zat het toch niet goed, toen ik terugkwam zei het vrouwtje , dit overkomt mij anders nooit...). Na een paar keer vermaken zat het topje redelijk(!) goed, maar aan de binnenkant zag je dat het niet netjes was vermaakt. En dan de rok, deze was niet goed gestikt, volgens mijn moeder had ze de stof dubbel moeten doen alvorens de zoom te naaien. Op mijn huwelijksdag kwamen er allemaal draadjes los (zie het als rafelen). Als je al jaren naaister bent, moet je toch een en ander van stoffen weten. 3. De kwaliteit van de jurk; een nachtmerrie die uitkwam, toen mijn beste vriendin mijn topje dicht ritste brak de rits (dat ding/blokje dat op en neer gaat) in tweeen! Waarschijnlijk metaalmoeheid (van het vele passen, omdat de naaister er vaak over deed om het op maat te maken). Zoiets verwacht je toch niet!? Tja, zie dan maar je topje dicht te krijgen. Gelukkig bleef ik kalm :-), ik haalde het blokje van de kledingzak waarin de jurk zat en met veel moeite kreeg ik deze op de rits (ik moest een stukje rits inknippen), waardoor ik het topje kon dichttrekken. M'n moeder naaide het topje nog extra vast voor de zekerheid. Ik heb voor de rest een heerlijke dag gehad, maar vanwege het drama met de jurk hadden we minder tijd voor foto's, dat vind ik nog wel eens jammer.
Je denkt misschien, eigen schuld dikke bult. Maar het zag er allemaal professioneel uit, ze hadden '30 jaar' ervaring en ze hadden mooie jurken. Als je een beetje serieus genomen wilt worden, zorg je in ieder geval voor een goede naaister. En misschien ben ik naief, maar ik had echt niet verwacht dat je met accessoires, onderkleding en vermaakkosten op (meer dan) het dubbele kunt uitkomen van wat er op de site staat. Wees dus gewaarschuwd als je voor iets goedkopers gaat, vraag van alles vantevoren de prijs voordat je laat merken dat je iets mooi vind (en weet wat je max. wilt uitgeven)en kijk goed naar de kwaliteit van het vermaken (vraag bv of je een jurk mag bekijken die onlangs is vermaakt) en de kwalitiet van de jurk (ritssluiting, knoopjes, versieringen).
Dames, heel veel succes en bovenal plezier met het vinden van de perfecte jurk!
Groetjes, Nova
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|