Terug naar overzicht
Hey, Ik weet de juiste titel niet, maar een stuk van het refrein gaat zo:'engelen bestaan niet, maar vrouwen zoals jij...'Groetjes,Kirsten09/06/2007
Hey, hier ben ik alweer. Ik heb even gegoogeld en dit heb ik gevonden:Ron Brandsteder - Engelen bestaan niettaal nederlandsbekeken 1895 keerM'n hele leven lang heb ik steeds gedachtAls je maar zoekt dan zul je ooit eens vindenEen engel die al lang op me heeft gewachtEn zich voor altijd aan me wil verbindenMaar dromen zijn bedrog en ik heb al die tijdSteeds vergeefs gezocht, wat heb ik 'n spijtWant toen ik jou zag lopen gingen m'n ogen open refrein:Want engelen bestaan niet maar vrouwen zoals jijDie beheersen heel m'n leven en die passen echt bij mijIk heb vaak in gedachten hun vleugeltjes gestreeldMaar dat waren saaie nachten terwijl een vrouw zoals jijMe nog nooit 1 minuut heeft verveeld Een man kent niet veel rust, hij is gauw afgeleidHij heeft 't jagersbloed diep in de ad'renHet zoeken wordt een must, hij gunt zichzelf geen tijdEn zoveel engeltjes om te benad'renMaar die tijd die is geweest, want toen zag ik jou't Leven wordt een feest, m'n hemel wat een vrouwIk wil je alles geven, ik blijf bij je heel m'n leven refrein Want engelen bestaan niet maar vrouwen zoals jijDie beheersen heel m'n leven en die passen echt bij mijIk heb vaak in gedachten hun kleine vleugeltjes gestreeldMaar dat waren saaie nachten terwijl een vrouw zoals jijMe nog nooit 1 minuut, terwijl een vrouw zoals jijMe nog nooit 1 moment heeft verveeld