Terug naar overzicht
Hallo Yo,Wij zijn naar drukkerij Michiels geweest te Booischot/Heist o/d Berg.Voor 104 uitnodigingen en 52 menu's: 350 euro.groetjes Petra
Dag yo,Wij zijn bij swings geweest in leuven. voor 150 uitnodigingen en 180 kaartjes om erbij te steken kwamen we aan 490€. 't waren wel redelijk grote uitnodigingen.ze waren heel snel en we waren er echt blij mee.vrienden van ons zijn naar cupicado geweest ook in leuven en waren daar ook heel blij mee. GroetjesCéline15/09/07 - nog maar 5 dagen te gaan!!!
Wij zijn bij Reekmans-Vink geweest in de Tiensestraat in Leuven. Voor 180 uitnodigingen en evenveel kaartjes om erbij te steken betaalden wij 350 € (je krijgt er ook nog gratis een receptieboek bij).
Wij hebben onze uitnodigingen, misboekjes, tafelnummers, menu's enz. laten ontwerpen door een vriendin van me die grafisch ontwerpster is. We hebben alles laten drukken bij Debast Graphics in Sint-Pieters-Leeuw.Na prijsvraag bij verschillende drukkers, bleek die de goedkoopste te zijn.Hij was wel een week te laat met alles (dus je moet goed op voorhand gaan), maar het resultaat was verbluffend! We hebben gewerkt met wit en zilver (geen grijs, maar zilver). Echt heel knap!Wij hebben iets van een € 800 betaald, maar dat was wel voor 300 uitnodigingen, 200 misboekjes, tafelnummers, menu's enz. Ik denk dat we voor de uitnodigingen alleen zo'n € 400 hebben betaald.Als je een voorbeeld wil van onze uitnodigingen, mail me dan op sofie.desmedt@loyens.com, dan zal ik enkele foto's doorsturen zodat je er een gedacht van hebt.Als je graag met mijn vriendin samenwerkt voor een persoonlijk ontwerp, dan kan ik je ook haar gegevens doorgeven.Veel succes!Fiekereeds 66 dagen getrouwd