Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bij welke drukker aanraden?

10-9-2007 10:51:19
Bij welke drukker gaan jullie? (vlaams brabant) hebben jullie enig idee van de prijs? Of maken jullie je uitnodigingen zelf?

Groetjes Yo

Yo
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 991

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik10-9-2007 12:53:48

Hallo Yo,

Wij zijn naar drukkerij Michiels geweest te Booischot/Heist o/d Berg.
Voor 104 uitnodigingen en 52 menu's: 350 euro.

groetjes Petra

Celine
15-9-2007
 Meld misbruik10-9-2007 13:08:09

Dag yo,

Wij zijn bij swings geweest in leuven. voor 150 uitnodigingen en 180 kaartjes om erbij te steken kwamen we aan 490€. 't waren wel redelijk grote uitnodigingen.

ze waren heel snel en we waren er echt blij mee.

vrienden van ons zijn naar cupicado geweest ook in leuven en waren daar ook heel blij mee.

Groetjes
Céline
15/09/07 - nog maar 5 dagen te gaan!!!

Caroline
27-10-2007
 Meld misbruik10-9-2007 13:45:31

Wij zijn bij Reekmans-Vink geweest in de Tiensestraat in Leuven. Voor 180 uitnodigingen en evenveel kaartjes om erbij te steken betaalden wij 350 € (je krijgt er ook nog gratis een receptieboek bij).

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik11-9-2007 13:35:18

Wij hebben onze uitnodigingen, misboekjes, tafelnummers, menu's enz. laten ontwerpen door een vriendin van me die grafisch ontwerpster is. We hebben alles laten drukken bij Debast Graphics in Sint-Pieters-Leeuw.

Na prijsvraag bij verschillende drukkers, bleek die de goedkoopste te zijn.

Hij was wel een week te laat met alles (dus je moet goed op voorhand gaan), maar het resultaat was verbluffend! We hebben gewerkt met wit en zilver (geen grijs, maar zilver). Echt heel knap!

Wij hebben iets van een € 800 betaald, maar dat was wel voor 300 uitnodigingen, 200 misboekjes, tafelnummers, menu's enz. Ik denk dat we voor de uitnodigingen alleen zo'n € 400 hebben betaald.

Als je een voorbeeld wil van onze uitnodigingen, mail me dan op sofie.desmedt@loyens.com, dan zal ik enkele foto's doorsturen zodat je er een gedacht van hebt.

Als je graag met mijn vriendin samenwerkt voor een persoonlijk ontwerp, dan kan ik je ook haar gegevens doorgeven.

Veel succes!

Fieke
reeds 66 dagen getrouwd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info