Nu Online
Momenteel zijn er 576 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help ! Sleep te lang ??

10-9-2007 12:53:00
Dag mede-bruidjes,

ik trouw op 22 september, en ben zaterdag voor de 2de keer m'n kleedje gaan passen en nu vind ik de sleep echt wel te lang... Zou ik dat nog kunnen laten veranderen?
Ik trouw in een kleedje van Marylise, model Gardenia. Zijn er nog bruidjes met die jurk, en vinden jullie de sleep goed of hebben jullie die laten inkorten? En is het kleed dan nog mooi?

Ik lig er echt wakker van... :-(
Annick
22/09/2007

Annick
22-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 993

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik10-9-2007 12:56:04

Hallo Annick,

Ik heb geen kleed van Marilyse, maar wel van Benjamin Roberts collectie en als ik het kleed ging afhalen vond ik het eigenlijk ook te lang. in't begin denk je daar niet zo bij na.
Ik heb het gewoon gelaten en niets aan laten doen, het zal wel meevallen! Ik denk zelfs dat ik een langere sleep heb dan jij, dus troost u!

Groetjes Petra

Wendy

Meld misbruik10-9-2007 13:09:59

Hey hey,

Ik zou dat écht niet laten inkorten. Ik had ook een Marylise, wel een ander model en ik ben absoluut niet het lange-sleep-type maar die sleep past gewoon bij die jurk en 's avonds kan je hem inbinden.
Ik ben alleszins blij dat ik er afgebleven ben van de mijne, al verschoot ik ook bij mijn 2e pas dat hij zo gigantisch lang was. Maar op de dag zelf vergroot het alleenm aar je prinsessengehalte en prinses ben je maar voor 1 dag hé!!

Wendy
www.wendy-jonathan.be

virginie

Meld misbruik10-9-2007 13:45:40

Hallo Annick,

ik trouw volgend jaar en heb ook het kleedje Gardenia gekocht.
Ik vond de sleep niet te lang. Het past zo mooi bij dit kleed.

Ik mag pas eind maart voor mijn eerste pas gaan.

Kan je niet aan de winkel zelf vragen wat zij er van vinden.

groetjes

virginie

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik10-9-2007 13:51:12

Hey Annick,

je verhaal is echt herkenbaar... Ik mocht vrijdag voor mijn eerste pas gaan en ik dacht 'help, mijn kleed heeft een sleep'. Was me dat niet opgevallen als ik het koos?? Blijkbaar niet, want mijn mama zei 'tuurlijk heeft je kleed een sleep, dat was toch zo als je het past'. Mmmm, blijkbaar moet ik toen zo weg geweest zijn van het kleed dat me dat niet is opgevallen ... Ik wou eigenlijk geen kleed met een sleep, dacht dat dat maar onhandig was ... Tja, het hoort bij het kleed, zekerst? (bij mij is het een kleedje van Linea Raffaelli)

Ik zou zeggen, zo laten, dit was het kleedje dat je zo graag zag, dus het is perfect zoals het is (dat zeg ik nu toch tegen mezelf).
Elke

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik10-9-2007 14:04:24

Hey,

Ik had een kleedje van Linea Raffaelli en ik heb mijn sleep laten inkorten en dat was geen probleem. Ik vond em zo nog lang genoeg en had er zo ook al genoeg last mee. Gelukkig kon ik hem voor het dansen inbinden. Mijn kleedje werd er niet minder mooi op met een kortere sleep, hoor. Je moet doen waar je je goed bij voelt.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-9-2007 14:14:10

Hey,

ik had een kleedje van Linea mét sleep en ik heb er geen seconde last van gehad. Ok, als je trappen op en af gaat moet je hem ophouden, maar dat is maar een klein stukje van de dag en om te dansen kon ik hem naar binnen binden. De sleep paste bij het kleed en zonder was toch minder glamoureus.

Groetjes,
Lieve

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik10-9-2007 15:57:41

Hey,

Ik heb de Gardenia niet gekocht maar wel gepast.
Het is één van de kleedjes die me deed twijfelen om van mijn eerste keuze af te wijken.

Ik zou zeker bij dit kleedje niet aan de sleep komen net omdat die heel speciaal is. Dat maakt het kleed net anders dan andere.
Volgens mij ga je daar de dag zelf geen last van hebben.

Groetjes, Sissi
(107 dagen getrouwd)

didin

Meld misbruik10-9-2007 18:50:30

Ik had ook een kleed van Linea Raffaelli en vond de sleep er echt te veel aan. Was veel te overdreven en een sleep is sowieso mijn stijl niet dus hebben ze hem er gewoon afgeknipt! Was perfect! Echt een tof kleed en nog meer dan romantisch genoeg. Als je je er niet goed bij voelt, laat ze er dan maar de schaar in zetten! Helemaal af hoeft natuurlijk niet in jou geval maar een stukje er af kan geen kwaad. Succes!

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik10-9-2007 20:32:12

Hallo,

ik heb bij het kiezen van mijn kleed een halve meter sleep erbij laten maken. Toen ik het dan ging passen dacht ik ook, amai, heb ik daar wel goed aan gedaan? Ik moet zeggen dat ik geen moment spijt heb gehad van mijn beslissing om dat half metertje erbij te doen. Ik heb zoveel leuke complimenten gehad in verband let mijn kleed. Vergeet ook niet dat je maar één keer in je leven zo een kleed kan dragen. En de kleine ongemakjes van een sleep zijn niks vergeleken met het gevoel je kleed je zal geven. Die dag zal je alles in zijn geheel zien en dan steekt het zeker niet af. Dat is ook wel anders als je gewoon voor een pas gaat.Ik zou het echt zo laten.

Groetjes,
Isabel
www.henkenisabel.bruilofsite.nl

Els
26-5-2007
 Meld misbruik11-9-2007 9:41:13

Lieve Annick,

Dit is ZOOOOOO herkenbaar! Ikzelf ben eind mei getrouwd in de Gardenia! Had het kleed in een boekje gezien, en het was liefde op het eerste gezicht! Op die foto kon je echter niet zien dat er een KET van een sleep aanhing. Ik heb altijd gezegd dat ik zonder sleep zou trouwen. Toen ik het aanhad, sprak ik ook meteen van inkorten. Iedereen raadde dat af en ik moet toegeven, als ze de sleep in de winkel 'weglegde' was het toch niet hetzelfde. Enfin, ik heb er toch van wakker gelegen (gelukkig is dat het enige van alle voorbereidingen ;-) en zelfs op mijn eerste pasbeurt was ik nog altijd niet overtuigd.
Uiteindelijk heb ik de eer aan de ontwerper overgelaten en het kleed gelaten zoals het was. Awel en op de dag zelf heb ik geen enkele keer last van gehad. En ik kan je verzekeren wij hadden een heel speelse fotoreportage (in de lucht smijten, ronddraaien, ...). 's Avonds kon ik de sleep omhoogbinden en zelfs dan nog was het een prachtig kleed. Als je wil kan ik daar foto's van, doorsturen (als je je emailadres nalaat).

En ik heb er ongelooflijk veel complimenten over gekregen!

Els

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik11-9-2007 12:04:18

Hallo,

Ik heb ook de Gardenia gepast en bijna gekocht (uiteindelijk voor andere jurk gezwicht met nog langere sleep): die jurk is zooooo prachtig en dat is echt wel deels door die sleep... Ik zou het zo laten en er van genieten dat je prinsesje voor één dag bent :).

Groetjes
Kim

Annick
22-9-2007
 Meld misbruik12-9-2007 9:26:05

Hoi,

alvast bedankt aan iedereen voor de reacties! Ik lig er toch nog altijd wakker van, maar ik denk er toch meer en meer aan om het kleedje zo te laten... 'k Moet zaterdag voor de laatste pasbeurt gaan, en dan moet ik beslissen hé. Maar het is tof om te lezen dat de bruidjes die voor een sleep gekozen hebben er echt geen last van gehad hebben. Ik had toch ook een WAW-effect toen ik het kleedje ben gaan kiezen, dus ik zal dat gevoel maar volgen zeker? En die sleep is inderdaad wel een deel van het ontwerp...

Aan Els: ja, ik zou heel graag willen zien hoe het kleed eruit ziet als de sleep opgebonden is. Je mag me altijd fotootjes sturen op annickske@hotmail.com

Groetjes,
Annick
22/09/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info