TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
7-9-2007
|
10-9-2007 16:35:07
Daar moet je zeker niet mee in zitten. In de bruidswinkel weten ze dat de meeste bruidjes enkele kilo's verliezen. Ofwel bewust door dieet of onbewust door de stress. Mijn jurk zat de eerste keer iets te strak. Na enkele maanden - en enkele kilo's minder - zat de jurk perfect rond de heupen en iets te los bovenaan. Dat passen ze aan op maat. Kort daarna heb je nog een pasbeurt om te zien of alles goed zit. Indien dit niet zo is, kan het nogmaals aangepast worden. Mijn kleed komt van Pierre-Yves in Aalst, maar dat is in elke bruidswinkel zo. Vele groetjes (en succes met het dieet), Charlotte (al 3 dagen gehuwd)
|
|
Nanouchka
3-5-2008
|
10-9-2007 21:34:03
Hey Sandra, wij trouwen ook in mei, de 3de! Kben namelijk ook een beetje op dieet en volop aant sporten en ga ook binnenkort op zoek naar mijn trouwjurkje! Ik zou daar inderdaad ook niet achter kijken, hoor, ze zijn dat wel gewoon en passen je kleed dan wel aan... Doe gewoon verder! Succes nog, groetjes, nanouchka
|
|
Kim
2-5-2008
|
11-9-2007 11:59:55
Hey Sandra,
Ik heb dat met opzet gevraagd in de winkel omdat ik ook graag nog iets van gewicht zou verliezen. Bij mij zitten de retouches in de prijs, enkel als ik 10 à 15 kg zou vermageren (hmm, zal wel niet :)) zou er een beetje bijkomen omdat er dan meer werk is maar zelfs dát zouden ze nog kunnen zonder dat je het merkt (hebben ze mij wijsgemaakt in elk geval).
Groetjes en succes met dieet :) Kim
|
|
Laurie
|
12-9-2007 8:12:24
Hey,
Ik trouw ook in mei (10 mei). Ik heb mijn jurk al gekocht en ik wou ook graag 2 maten vermageren (+/- 10kg). Nu gaan ze de jurk 1 maat kleiner maken dan ik nu heb. Stel dat ik niets vermager, dan kunnen ze ze nog uitpakken en vermager ik meer dan 1 maat, dan kunnen ze het nog wat inpakken. In de winkel zeiden ze dat het moeilijk is om een jurk 2 maten in te nemen, omdat het model dan wel wat aan zijn vorm kan verliezen. Groetjes, Laurie
|
|
Griet
2-2-2008
|
17-9-2007 12:19:53
Hoi Sandra,
Ik ben vorige week mijn kleedje gaan kiezen en heb er ook op gedrukt dat ik nog tot 10 kg kan afvallen. Geen probleem. 6 weken voor d-day ga je passen en wordt het op maat gemaakt. 1 week voor de dag ga je de jurk afhalen en wordt er een laatste keer gepast, dus nog tijd voor kleine aanpassingen. Ik heb er vertrouwen in. Succes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|