Nu Online
Momenteel zijn er 659 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Patroon Tube

10-9-2007 15:44:26
Hey bruidjes, ik zou graag een 'tube' hebben bij mijn bruidsjurk. Nu wil ik daar echt geen 100 euro aan betalen! Ik heb de perfect organza stof gezien en wilde dat nu zelf (laten) maken. Iemand enig idee hoe je dat doet en hoeveel stof je dan nodig hebt? Of heeft er toevallig iemand een patroon daarvan? Mailen kan naar ibe_degreef@hotmail.com

Ibe
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 345

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik12-9-2007 7:06:40

Ik weet niet goed wat je met een tube bedoelt, maar op naaipatronen.nl hebben ze vrij veel patronen en niet duur.
Als je iets bedoelt zoals mouwen die op je rug verbonden zijn zoals een heel klein jasje heb je 0.50 tot 1 meter nodig afhankelijk van het patroon en de vleug in je stof.

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik12-9-2007 7:07:56

stuur me anders een foto van een voorbeeld wat je in gedachten hebt, dan kan ik je beter helpen:
mara_686@hotmail.com

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik12-9-2007 10:37:23

Hoikes, hetgeen ik bedoel is eigenlijk een stola/sjaal maar dan vastgenaaid aan de uiteinden. Zodat je dus eigenlijk een ronde of tube hebt. Je steekt daar dan je armen door en het bedekt je rug en schouders.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...