Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huur zaal

10-9-2007 22:18:15
is 500 euro veel om een zaal te huren? het is wel alleen een zaal, niks van eten, drank. Wel tafels en stoelen...

barbara
1-1-2005
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 979

Sofie
1-9-2007
 Meld misbruik10-9-2007 23:23:42

hallo,
wij hebben ook een zaal gehuurd, en dit is 1500€, zonder tafels en stoelen, dus 500€ is echt heel goed te doen!
groetjes,
Sofie

els
14-7-2007
 Meld misbruik11-9-2007 4:41:46

amai, da moet dan wel ne hele ferme zaal zijn.
De duurste die ik had gevonden was 350 euro... en die vond ik toen toch heeeeel mooi. Daar zit ook alles in van bestek en zo.

nele
29-9-2007
 Meld misbruik11-9-2007 7:59:59

Dag Barbara,
Wij hebben een zaal gehuurd zonder traiteur maar met alle benodigdheden+keuken en frigocel en dit voor 425 €. Dus ik vind de prijs redelijk. Je moet er bij denken dat je veel economie doet omdat je niet gebonden bent aan drankprijzen en een traiteur wat in een restaurant of in een zaal met traiteur heel wat duurder uitkomt.
Groetjes Nele
29/09/2007

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik11-9-2007 8:19:27

Ons feest ging door in een parochiezaal en wij betaalde 225 euro. Zij werkte met vaste tappers en garcons en daar kwam nog 62 euro per persoon bij. Zij blijven tot de laatste buiten is en zorgen dat de toog enzo allemaal opgeruimd is.

Kim
26-7-2008
 Meld misbruik11-9-2007 9:23:38

Als jullie zo een zaal huren is dat dan altijd een parochiezaal?

Sofie
1-9-2007
 Meld misbruik11-9-2007 12:07:54

hallo,
bij ons is het een grote schuur van een polderhoeve in meetkerke (www.deroodepoorte.be ), deze zaal heeft enorm veel charme...
groetjes,
Sofie
29.09.2007

Kristel

Meld misbruik11-9-2007 12:42:42

Hoi Barbara,

Wij betaalden 1,400eur voor onze zaal met tafels en stoelen.
Denk dat dat afhangt van zaal tot zaal maar alle zalen die wij gezien hebben lag rond die prijs en zelfs tot 2.000 euro en meer!
Wil er wel bijzeggen dat zij in Namen getrouwd zijn dus 'k weet niet of dat afhangt van streek tot streek...

Groetjes
Kristel

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik11-9-2007 13:50:01

Hoi,

Wij moesten alles afhuren, dus het hele complex, dit was € 775.
Hier zat alles in buiten het eten en drinken.
Dus ook de bloemen, tafels, stoelen, tafellakens,...
Wij hadden er ook de bruidssuite om te overnachten en het ontbijt.

Groetjes,
Katrien

Jo
7-3-2008
 Meld misbruik11-9-2007 17:23:03

Hoi Barbara,

Onze zaal kost 400 euro. In dit bedrag zijn de tafels, stoelen, garçons, versiering (bloemen-ballonnen, ...) inbegrepen.

Veel succes!

lien
23-2-2007
 Meld misbruik11-9-2007 18:16:12

Ik denk dat dit een vrij goedkope zaal is. Wij hebben zelf 375 euro betaald voor onze zaal. Het was een prachtige zaal die weinig aankleding nodig had. We hebben wel heel hard moeten zoeken om iets goeds te vinden: parochiezalen waren goedkoper, maar stonden mij niet echt aan, en de echte prachtige zalen die kostten 1000 en meer euro. Ik denk dus echt dat jullie qua prijs goed zitten.

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik11-9-2007 19:33:32

ik hoef geen zaalhuur te betalen waar wij ons feest doen. enkel een prijs per persoon met dansforfait.
decoratie inbegrepen... ben ik dan de enige?

groetjes
http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik13-9-2007 8:16:38

Hey,

Wij hoeven geen zaalhuur te betalen, dat zit in de prijs bij ons. We hebben wel geen aparte traiteur of brouwer, alles is van de zaal. We zijn op andere locaties geweest waar je wel zaalhuur moest betalen, en je dan zelf een brouwer en traiteur kiest. Het één is het ander denk ik, je hebt in beide formules zowel duur als goedkoper. Ik zou zeggen reken je totaalprijs eens (ongeveer) uit, en vergelijk met anderen, zo hebben wij het ook gedaan...

Groetjes,

Tania

Hanne
5-7-2008
 Meld misbruik13-9-2007 17:49:59

Hey!

Wij hebben een echte feestzaal, dus met eten, drank, versiering en alles in en betalen ook geen zaalhuur...

groetjes, Hanne

Luc

Meld misbruik24-9-2007 14:02:52

Hallo Barbara,

Deze huurprijs is zeker niet overdereven. Alles hangt af van de formule waarmee in de betrokken feestzaal wordt gewerkt.
In vele feestzalen hanteert men de lok-formule "zaal gratis". Ieder nuchter mens weet echter dat de investering in zo'n zaak miljoenen kost. En dat dit érgens moet gerecupereerd worden; bv. enorm kurkrecht per fles wijn (soms duurder dan de prijs van een eigenlijke fles), drankenforfaits 's nachts van 15 á 20 euro per persoon (daar waar de meesten slechts om een 4 á 5 euro kostprijs drinken !), dure eenheidsprijzen van 1,5 euro per pilsje, cola ed., hoge "inkom"toeslagen voor bijkomers 's avonds (zonder zelfs een receptiedrankje!) ...
Indien U de som maakt voor het totaal van Uw genodigden samen zal U merken dat U de huurprijs van 500 euro snel heeft "terugverdient". Meer nog zelfs een stevige winst maakt. Gekoppeld aan interessante drankenvoorwaarden en het niet-vragen van bijzondere toeslagen bent U steeds beter af in een feestzaal die men huurt, en waarbij men zelf enkele zaken rechtstreeks kan en mag bespreken.

Te veel koppeltjes maken echter zo'n nuchtere analyse niet en worden daardoor stevig in het ootje genomen ... Maar liefde is dan ook vaak blind. Of althans vertikt het om te kijken. "Gratis" bestaat nu eenmaal niet !!!

Luc

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info