TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sophie
6-9-2008
|
11-9-2007 12:39:18
Hey Griet,
Wij trouwen daar volgend jaar en wij zijn echt heel tevreden over de samenwerking tot op heden. Er zaten hier vroeger ook een paar bruidjes die daar trouwden en niets anders dan lof over het eten (heel erg lekker), de bediening (klassevol) etc. Mijn ouders hebben daar ook al een aantal huwelijken gehad en die waren telkens tot in de puntjes verzorgd (en mijn moeder is erg veeleisend ;-) dus dat zit zeker goed). Welke datum overwegen jullie?
Groetjes en succes, Sophie
|
|
Ilse
18-10-2008
|
11-9-2007 12:52:28
Hallo,
Heb er al twee maal een huwelijk bijgewoond. Eén keer receptie en één keer avondfeest. Het avondfeest herinner ik me nog het best want dat was juli dit jaar. Het eten was heel verzorgd en erg lekker. De bediening was prima en de sfeer zat er goed in.
|
|
griet
23-2-2008
|
11-9-2007 14:34:05
hoi Sophie we hebben een optie op 23 februari; wanneer trouwen jullie ? Griet
|
|
Sophie
6-9-2008
|
11-9-2007 17:29:42
Hey Griet,
Wij trouwen op 6.9.2008. Zaal ligt al een half jaar vast, was toen ook al een optie op. Waarom twijfel je nog?
Groetjes, Sophie
|
|
Valerie
16-5-2007
|
12-9-2007 16:33:57
Dag Griet,
Wij zijn ondertussen 119 dagen getrouwd en ons feest was in zaal symfonie in maelstede. Ik kom hier niet meer zo vaak, maar ik reageer maar al te graag op jouw vraag. Wij zouden namelijk DIRECT terug in maelstede trouwen!! Het eten was ongelooflijk lekker, de ontvangst was zeeeeeeeeeer goed, we zijn daar in de watten gelegd tot en met. Onze rekening achteraf was minder hoog dan gedacht, alles was in orde afgerekend, tot op de kleinste details na. We hebben ook niets anders dan complimenten gekregen (al hoor je dat natuurlijk van alle bruidjes!). Ik probeer een paar kleine dingen op te sommen die de aanpak van maelstede typeren: een maand voor onze trouw zaten wij met een aantal dringende vragen en waren zonder afspraak naar kuurne gereden. Niemand thuis natuurlijk, want 't is hun wekelijkse sluitingsdag. Tot één of andere klusjesman ons opmerkte, ons binnenliet, even telefoneerde naar de andere vestiging (van wonterghem) en we mochten onmiddellijk naar daar; Kurt heeft toen alles laten vallen om ons direct te helpen. Ander voorbeeld: in ons vip-kamertje (dat trouwens heel groot en praktisch is) stonden verse aardbeitjes klaar op de dag zelf; een klein detail, maar heel leuk op dat moment. Na aankomst en voor de receptie is de verantwoordelijke van de zaal johan komen 'afborstelen' omdat ze gezien had dat zijn kostuum vol witte plekken van de rijst zat (gewoon een grappig detail dus!). De hele avond lang zijn zowel de verantwoordelijken als de obers heel discreet over vanalles en nog wat komen overleggen met ons, zodat wij ons nergens zorgen moesten over maken, maar toch in alles inspraak hadden (voor zover dit nog niet van tevoren geregeld was). Laat op de avond wilden een paar dichte familieleden graag aan de bar zitten, terwijl wij een formule gekozen hadden zonder bar. We zijn dat even gaan vragen en ze hebben onmiddellijk de bar geopend, zonder meerkost. Eén iets hadden ze ons afgeraden: onze manier van tafelafroeping. we hebben toch onze zin doorgedreven, maar moeten achteraf toegeven dat ze gelijk hadden... En één nadeel aan de zaal: de dansvloer is ongelooflijk glad! Ik ben zelf één keer uitgegleden en heb ondertussen van verschillende mensen gehoord dat dit blijkbaar 'traditie' is in die zaal. Misschien moet je wel vragen of ze daar iets willen aan doen (veel kans dat als je hiermee afkomt, ze onmiddellijk zullen proberen een oplossing te bedenken) Zo kan ik nog wel even doorgaan, hoor. het belangrijkste is echter dat wijzelf, onze familie en alle gasten heeeeeeel tevreden waren, dat zegt genoeg zeker?
groetjes, Valerie 16/5/2007
ps: ga zeker ook naar de ver-trouw-menu avond, ergens in november!! Hoewel het een beetje 'geforceerd' is, geeft het al een heel goed beeld van de bediening en vooral van het eten; wij hebben onze menu gebaseerd op wat we toen geproefd hebben!
|
|
Patricia
27-6-2008
|
12-9-2007 18:59:07
Dag Griet, Ik was vorig jaar te gast op een feest daar en ik moet zeggen dat het heel erg in orde was. Alles eigenlijk. Vriendelijke bediening,.... alles tot in de details in orde. En het eten was zééér lekker, en origineel. Het is een beetje ver voor onszelf, anders zou ik er zeker ook willen trouwen!
|
|
Lara
7-7-2007
|
17-9-2007 17:28:17
Wij zijn op 070707 gehuwd in zaal Rapsodie van Maelstede en wij waren SUPER tevreden en dit over de ganse lijn. Ook wij kregen zeer veel positieve reacties van de gasten die met ons meevierden. Hier kan je ook echt onbezorgd feestvieren; aan alles wordt gedacht. Een echte aanrader!
|
|
Virginie
|
20-9-2007 17:00:47
Hoi, als gast ben ik in maelstede steeds goed ontvangen en over het algemeen hoor ik ook steeds boffen met de zaal, eten, en bediening. Een aanrader.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|