Terug naar overzicht
Hey! Ik daar al een aantal keer gaan feesten en vond het niet zo super. Vooral de zaal (oogt oud) vond ik helemaal niet aangenaam. Ga er toch best eerst even een kijkje nemen vooraleer je ze boekt.Wanneer trouwen jullie? Wij hebben Hof van Keulen te Kallo gekozen. Fantastische mensen, fantastische ligging en fantastische keuken. Neem eens een kijkje op www.hofvankeulen.be ! Groetjes, Kristien
Hey CindyNet zoals Kristien heb ik dezelfde bevindingen + is er geen airco en kan het daarbinnen snikheet worden.Onze feest is nu zaterdag ook in Hof van Keulen.Succes ermee !!GroetjesSarah15*09*07Nog 4 dagen !!
alvast bedankt voor de reactie. Het huwelijk zou voor het najaar van 2008 zijn. Een datum ligt nog niet echt vast... Maar ik steek zeker mij licht eens op in Kallo.
Hey Cindy,Zelf heb ik geen ervaring met feestzaal Scala maar ik heb al wel vele positieve reacties gehoord hoor, ik denk dat je zelf eens een geprek met de manager moet voeren en dan voel je dikwijls of het goed zit of niet. Dat hadden wij onmiddelijk en zonder twijfel bij Hotel Beveren, wij hebben zelf ons feest daar gehad en het was super! Eten was echt lekker en verzorgd, de zaalbedienden waren uiterst vriendelijk. Normaal gezien hoor je hier en daar wel een van iemand: "Dit vond ik niet zo goed" of "dat konden ze beter..." maar iedereen was echt lovend of gewoon ook vriendelijk :o)In ieder geval moest je toch iets anders zoeken, Hotel Beveren is echt een aanrader en het fijne eraan is dat de genodigden eventueel een kamer kunnen reserveren, wij hadden echt een trouwweekend en alles was piekfijn in orde, zelfs het ontbijt. Misschien is het handig om te weten dat ze het bruidspaar de suite aanbieden en de hotelgasten een mooie korting aanbieden bij de reservatie.Groetjes en veel succes bij het uitkiezen van jullie zaal.Vân en MichelGetrouwd op 07/07/07