Terug naar overzicht
hey carine, Ik heb op het kasteel van Brasschaet gewerkt, dus heb wel een aantal trouwfeesten meegemaakt. Welke zaal hebben jullie: lente of vijverzaal of het terras? Toch nooit klachten gekregen dat er iets niet in orde was....drank werd altijd in overvloed gegeven ....eten is normaal ook goed berekend op de gasten...maar soms was er iets van eten snel op....zeker als je een walking dinner heb..Dat zijn mijn ervaringen
dat was oorspronkelijk ook mijn droomlocatie! Maar wij doen een feest onder de 120 personen en dat doen ze niet in het weekend...Ik vond ze persoonlijk heel onvriendelijk aan de telefoon. Van het eten heb ik gehoord dat het niet goed is, maar dat heb ik dan van een concurrerende feestzaal gehoord, dus dat telt niet he!Ik ben er uiteindelijk nooit gaan kijken, omdat het dus toch niet voor ons ging. Maar wat er op het internet te zien is, is wel echt PRACHTIG!!!
hey Carine, Wij trouwen in oktober 2008 en dachten eerst ook ons feest te geven in Brasschaat. Nu blijkt echter dat ze slechts eenmaal rondkomen met de soep en de hoofdschotel. Wil je dat ze een tweede maal rondkomen kost dat ongeveer 9 euro extra per persoon. Dit werd niet vermeld in de brochure. Toen hoefde het voor mij niet meer want ik wilde niet stoten op nog meer verrassingen. Vooral de locatie voor de receptie vond ik schitterend!Veel succes toegewenstAn-Benedikte
We zijn met 80 personen én in het weekend. Dus dit zou niet gaan ?? De zaal Reussens was nog vrij zeiden ze aan de telefoon
Ik heb 2x gebeld. De eerste keer was de mevrouw heel kortaf. Heel volgend jaar zat vol op zaterdag...Dan heb ik nog een keer terug gebeld en toen zeiden ze dat ze op zaterdag geen feesten onder de 120 personen deden.Want dat reserveerden ze voor grote feesten. Toen was ik dus uitgepraat he!
o ja, voor vb februari wilden ze wel een uitzondering maken. Want dan was het toch kalm. Maar ja, dat was voor ons geen optie
Hi Carine,Toen wij ons huwelijk organiseerden hebben we ook naar het Kasteel van Brasschaat gebeld, ik kreeg een hele vriendelijke man aan de lijn. Wij wilden graag in juni of september trouwen en hij wist me ook te vertellen dat de grote (en vind ik persoonlijk ook de mooiste zaal) was al voor heel het jaar volgeboekt). Er was nog 1 zaterdag dat er nog een kleinere zaal beschikbaar was, wij zouden deze zowiezo hebben moeten nemen omdat we maar een 100-tal genodigden hadden. Maar volgens hun prijslijst kan je ook kleinere feesten houden hoor, maar dan betaal je gewoon meer huur voor de zaal denk ik, volgens mij is de zaal gratis als je met meer dan 150pers bent en anders betaal je €1500.Wij hebben uiteindelijk niet voor het kasteel gekozen omdat ik toch liever een locatie had waar we als enigste bruidspaar aanwezig waren. Veel succes met jullie voorbereidingen,Véro (reeds 89 daagjes gelukkig getrouwd)