Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb ook zo'n topje en heb er wel een ketting bij voorzien. Nu is de ketting wel niet te zwaar want anders ja, gaat het echt niet mooi meer zijnGroetjesAnne21.09.07
hallo,ik had ook een haltertop en wou ook iets dat niet te veel het effect zou wegnemendus heb ik gekozen voor een fijn zilveren ketting met als hangertje een klein rondje aan bezet met steentjesdie draag ik nu elke dag doorik zou dus zeker niet iets zwaar en dik nemengroetjes en succes Lore
Hey,ik heb ook een haltertopje en heb beslist van geen ketting te dragen. Ik heb wel oorbellen en een armband gekocht, maar de ketting vond ik inderdaad ook het effect wegnemen.Groetjes,Caroline
Kim,GEEN ketting, wel mooie oorbellen. Aandacht mag maar op één ding gevestigd worden. Groetjes,L
Dag Kim,Ik zou ook geen ketting meer nemen. Dat vind ik iets teveel van het goede en het is ook niet mooi waar de ketting dan onder het bandje van je haltertop doorgaat. Ik zou inderdaad dan kiezen voor hele mooie oorbellen zoals L hieronder zegt.GroetjesLies
ik neem een ketting (heel fijntje) maar geen oorbellen, juist omdat mijn oorbellen het effect zouden wegnemen van de kraagMieke22/09/07
Hallo,ik had op onze trouw ook een kleed met haltertop. Ik heb zowel een ketting als oorbellen gedragen. Het effect nam niet af. Maar natuurlijk heeft niet elk kleedje dezelfde kraag of afwerking. Als je graag foto's wil zien kan je eens kijken op onze site: www.sarahenpeter.bruiloftsite.nl Groetjes en nog veel succe smet de voorbereidingen.Sarah
Hallo,ik had ook een haltertop met een kraagje ook en ik had wel een ketting, armband en fijne oorbellen. Ik vond dat het zo af was. Je moet gewoon zelf wat dingen proberen want alles hangt af van je model van kleed. Als je foto's wil zien kan dat op www.henkenisabel.bruiloftsite.nl Groetjes,Isabel
Het zal er waarschijnlijk wat van afhangen hoe je kraag eruit ziet. Als je kijkt op www.linearaffaelli.com is de eerste foto die je ziet al een combinatie halter-ketting. Het kan dus perfect.Groetjes!
Ik had een haltertopje en ketting en ik vond ook dat dat alles afmaakte. Ik moet wel toegeven dat ik ongeveer alle kettingen van de winkel geprobeerd heb en dat sommige inderdaad alleen oneer aan het topje deden, maar na een tijdje zoeken, vond ik wat ik wou en dat bleek een goeie keuze!
Ik heb ook haltertopje en ketting.In de winkel gaven ze mij er eentje om te proberen, en die heb ik direct genomen.Die paste er perfect bij.Denk wel dat ze je daarmee zeker kunnen helpen in de winkel waar je jouw kleed koopt.