TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ingrid
28-4-2007
|
12-9-2007 9:47:26
Dag Nele
Het is een prachtig kleed. Mooie keuze.
Mag ik zo vrijpostig zijn dat ik een vraag wat je ervoor betaalt?
Ingrid
|
|
Sylvie
|
12-9-2007 10:31:17
Heel mooi kleed hoor nele.
Alvast proficiat hé.
Groetjes,
Sylvie
|
|
nele
4-4-2008
|
13-9-2007 19:37:00
dag ingrid,
mijn kleedje kost 830 euro, met retouches erbij zal het net 900 euro zijn. voor hetgeen ik ervoor heb, vind ik dat echt meevallen. voor mijn schoenen heb ik 55 euro betaald en mijn lingerie (bh + string) kost 60 euro. 'n dikke 1000 voor alles dus. meer dan genoeg voor één dag, maar vergeleken met andere kledij die ik gepast heb, echt z'n prijs waard!
bedankt voor de complimenten hoor!!
groetjes, nele
|
|
Tania
3-5-2008
|
14-9-2007 15:54:57
Klein vraagje: waar heb je je schoenen en lingerie gekocht? In de bruidswinkel zelf of ergens anders?
Groetjes,
Tania
|
|
nele
4-4-2008
|
14-9-2007 16:13:18
dag tania,
mijn schoenen heb ik gekocht bij scarpetta d'oro, 'n schoenenwinkel in roeselare in de ooststraat. ze zijn net dezelfde kleur als mijn kleed en zien er uit als trouwschoenen. ik kocht ze er in april al. mijn lingerie is van de aventure-collectie van mariejo, 't is een heel eenvoudige bh met bandjes (in stof) die je om de hals kan dragen. ik heb die gekocht in mijn vaste lingeriewinkel in ardooie. mocht ik speciale lingerie hebben nodig gehad, kon ik die wel in de bruidswinkel kopen, ze hebben daar poitier van merk denk ik. ze zullen wel twee lusjes maken in mijn kleed dat mijn bh-bandje zeker niet komt piepen. groetjes, nele
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|