Terug naar overzicht
Hey Sophie,Ik heb ervaring als gast en ik moet zeggen dat alles tot in de puntjes verzorgd was en dat het echt super lekker eten was! Het bovendien ook een heel romantische locatie.Ik heb wel geen idee van prijzen...Groetjes, Katrien
Dag Sophie,Ons trouwfeest gaat door dit weekend in het Kasteel van Wippelgem. Echt ervaring heb ik dus nog niet, wel al heel veel positieve reacties gehoord en gelezen. Tot nog toe zijn we vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Het menuproeven is ook zeer goed bevallen. Ik hoop dat die trend zich zeker doorzet dit weekend. Sofie
Sophie, Ik woon vlakbij het kasteel van Wippelgem, ik wou daar ook trouwen (gemakkelijk; de kerk is er recht tegenover). Wij hebben het 3x bezocht. 1x voor een feest (luxe BBQ) en 2x om zaken te bespreken voor eventueel huwelijksfeest. Nu, het eten is er inderdaad lekker (toch die ene BBQ die ik gegeten heb). Maar, ik vond de ontvangst niet zo schitterend en ik vind het ook erg jammer dat je een groot feest nooit in het kasteel zelf kan doen (dan gaat dat door in het koetshuis ernaast). Trouwens, ook al zou het doorgaan in het kasteel zelf, ik vond dat het kasteel er vanbinnen niet zo heel erg verzorgd en onderhouden uitzag. Misschien ben ik wel te veeleisend hoor, maar het beviel me eigenlijk niet zo, ook niet qua stijl. De prijzen zijn vrij duur vind ik (zelfs voor een kasteel). Wij zijn nu uiteindelijk gevallen op het kasteel van Zwijnaarde. De prijzen zijn gelijkend met kasteel van Wippelgem, maar ons feest gaat door in het kasteel zelf, mét een prachtig zicht op een grote vijver. De natuurrijke omgeving daar is beter afgewerkt en mooier dan in Wippelgem. Het kasteel van Zwijnaarde ziet er veel beter onderhouden uit en de zalen zijn mooi ingericht en meer mijn stijl. Wij zijn daar telkens heel vriendelijk ontvangen en hebben dan ook dit kasteel vastgelegd voor onze trouw. (jammer van Wippelgem, omdat dit mijn woonplaats is, maar ik zag het toch niet echt zitten). Ik wil er nog eens bijzeggen dat dit enkel mijn opinie is, het is heel goed mogelijk dat anderen er misschien totaal anders over denken. Hopelijk heb je iets aan deze info...groetjes Ann B