Terug naar overzicht
Hey Hilde,Ikzelf ben van Mol en wij hebben Video - service uit Lommel gekozen. Deze man ken ik van op het huwelijk van mijn vriendin. Hij is daar ook komen filmen en we hebben achteraf het resultaat gezien. Echt heel fijne mensen tijdens de dag zelf en het resultaat was prachtig.De kostprijs voor deze videoreportage is 650 euro. Wij hebben gekozen voor opnames van s morgensvroeg tot 01.00 s nachts.Wanneer je een dagopname kiest kost dit 450 euro. Wanneer je enkel avondopname kiest kost dit je 250 euro.Wij hebben zelf gekozen voor de ganse dag + avond omdat we het toch fijn vinden als ook ons feest op beeld staat.Hopelijk heb je nu een klein ideetje.Indien je hem wil contacteren : 011/54.79.55.GreetzGitte16/08/2008
Hey,Wij hebben voor 450 euro Mario Van Steelant (macrea@mac.com) voor de hele dag tot ongeveer een uur na de openingsdans. Daarvoor heb je 3 dvd's, met een film van de hele dag (ong. 45 min), een babbelbox als je wil, wedding clip (met special effect), en nog aparte stukken naargelang je voorkeur. Wij zijn bij hem voorbeelden gaan bekijken en waren echt enthousiast. Hij is van Waasmunster, maar ik denk dat afstand niet zo'n probleem is, wij zijn bvb van Liedekerke. Vervoerskosten waren voor ons alleszins inbegrepen.Groetjes en succes nog!Tania
Hi Hilde,Als je goed zoekt en rondvraagt vind je wel een videograaf van 9 tot 02.00 u voor 350 euro alles inbegrepen.Probleem is wel , zoals trouwens met alles, de budgetvriendelijke en steengoede videograven volgeboekt zijn voor 2007 en zelfs voor 2008 nauwelijks nog data beschikbaar hebben.SuccesFreddy