Terug naar overzicht
Bedoel je de praatpaal ? Check www.praatpaal.be . Geen ervaring mee en spijtig reeds volboekt op onze trouwdatum..hopelijk hebben jullie er fun mee.
Ik heb er geen ervaring mee, maar heb wel eens prijs gevraagd. Daar verschoot ik dus wel van. Dat zou bij ons op 500€ gekomen hebben. Dat vond ik nu net iets teveel...
Hey Greet,Persoonlijk vind 'k het nogal veel geld voor zo'n praatpaal, maar heb wel een ander idee.Waarom zet je niet een camera in een apart kamertje in de feestzaal, waarop de mensen een boodschap kunnen nalaten?Mijn nicht heeft dit zo gedaan en da's echt een leuk souvenir, ze hebben daar echt veel plezier aan.Groetjes,SylviePS: de dj heeft dan een paar keer tijdens de liedjes door gezegd dat de mensen iets konden gaan inspreken voor de camera om demensen eraan te herinneren.
Hey,Bij ons voorziet de videograaf dat als je wil, op rustige momenten tijdens het feest (zoals tussendoor bij het diner) kunnen mensen dan in een aparte ruimte hun boodschappen kwijt. Hebben voorbeelden gezien en omdat we het zo leuk vonden, gaan we het ook doen! Tenslotte zit het gewoon in de prijs inbegrepen, hij rekent er niet meer voor aan. Wij betalen hem 450 euro voor de hele dag en drie dvd's. Moest je interesse hebben: macrea@mac.com (Mario Van Steelant). 500 euro enkel voor een babbelbox lijkt mij ook overdreven veel geld, dat zouden wij er alleszins toch niet aan geven. Moest je geen videograaf nemen, zou ik ook gewoon zelf een camera installeren...Groetjes,Tania
PS: Trouw je op zondag? Wij trouwen op 3 mei 2008, niet ver weg dan!
hehe nee niet op zondag, kheb de getalletjes omgewisseld!! 05/04/2008zolang dat we er allebei op de juiste dag maar staan!inderdaad het begint te korten, maar ben rustig bezig met voorbereiden, ik maak me nog niet zenuwachtig, dat zal nog wel komen denk ik