Nu Online
Momenteel zijn er 559 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

babbelbox

12-9-2007 11:28:23
laatst heb ik op dit forum iets gelezen over een babbelbox. Ik vind dit precies een geweldig idee. Heeft iemand daar al ervaringen mee, en wara kan je zoiets huren?
vele groeten Greet
04/05/2008

greet
5-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 722

cin
8-8-2008
 Meld misbruik12-9-2007 11:36:52

Bedoel je de praatpaal ? Check www.praatpaal.be . Geen ervaring mee en spijtig reeds volboekt op onze trouwdatum..hopelijk hebben jullie er fun mee.

evy
1-3-2009
 Meld misbruik12-9-2007 12:23:51

Ik heb er geen ervaring mee, maar heb wel eens prijs gevraagd. Daar verschoot ik dus wel van. Dat zou bij ons op 500€ gekomen hebben. Dat vond ik nu net iets teveel...

Sylvie

Meld misbruik12-9-2007 15:06:01

Hey Greet,

Persoonlijk vind 'k het nogal veel geld voor zo'n praatpaal, maar heb wel een ander idee.
Waarom zet je niet een camera in een apart kamertje in de feestzaal, waarop de mensen een boodschap kunnen nalaten?
Mijn nicht heeft dit zo gedaan en da's echt een leuk souvenir, ze hebben daar echt veel plezier aan.

Groetjes,

Sylvie

PS: de dj heeft dan een paar keer tijdens de liedjes door gezegd dat de mensen iets konden gaan inspreken voor de camera om de
mensen eraan te herinneren.

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik12-9-2007 16:37:43

Hey,