Nu Online
Momenteel zijn er 559 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

babbelbox

12-9-2007 11:28:23
laatst heb ik op dit forum iets gelezen over een babbelbox. Ik vind dit precies een geweldig idee. Heeft iemand daar al ervaringen mee, en wara kan je zoiets huren?
vele groeten Greet
04/05/2008

greet
5-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 722

cin
8-8-2008
 Meld misbruik12-9-2007 11:36:52

Bedoel je de praatpaal ? Check www.praatpaal.be . Geen ervaring mee en spijtig reeds volboekt op onze trouwdatum..hopelijk hebben jullie er fun mee.

evy
1-3-2009
 Meld misbruik12-9-2007 12:23:51

Ik heb er geen ervaring mee, maar heb wel eens prijs gevraagd. Daar verschoot ik dus wel van. Dat zou bij ons op 500€ gekomen hebben. Dat vond ik nu net iets teveel...

Sylvie

Meld misbruik12-9-2007 15:06:01

Hey Greet,

Persoonlijk vind 'k het nogal veel geld voor zo'n praatpaal, maar heb wel een ander idee.
Waarom zet je niet een camera in een apart kamertje in de feestzaal, waarop de mensen een boodschap kunnen nalaten?
Mijn nicht heeft dit zo gedaan en da's echt een leuk souvenir, ze hebben daar echt veel plezier aan.

Groetjes,

Sylvie

PS: de dj heeft dan een paar keer tijdens de liedjes door gezegd dat de mensen iets konden gaan inspreken voor de camera om de
mensen eraan te herinneren.

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik12-9-2007 16:37:43

Hey,

Bij ons voorziet de videograaf dat als je wil, op rustige momenten tijdens het feest (zoals tussendoor bij het diner) kunnen mensen dan in een aparte ruimte hun boodschappen kwijt. Hebben voorbeelden gezien en omdat we het zo leuk vonden, gaan we het ook doen! Tenslotte zit het gewoon in de prijs inbegrepen, hij rekent er niet meer voor aan. Wij betalen hem 450 euro voor de hele dag en drie dvd's. Moest je interesse hebben: macrea@mac.com (Mario Van Steelant). 500 euro enkel voor een babbelbox lijkt mij ook overdreven veel geld, dat zouden wij er alleszins toch niet aan geven. Moest je geen videograaf nemen, zou ik ook gewoon zelf een camera installeren...

Groetjes,

Tania

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik12-9-2007 16:38:38

PS: Trouw je op zondag? Wij trouwen op 3 mei 2008, niet ver weg dan!

greet
5-4-2008
 Meld misbruik12-9-2007 17:18:38

hehe nee niet op zondag, kheb de getalletjes omgewisseld!! 05/04/2008
zolang dat we er allebei op de juiste dag maar staan!
inderdaad het begint te korten, maar ben rustig bezig met voorbereiden, ik maak me nog niet zenuwachtig, dat zal nog wel komen denk ik

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik12-9-2007 19:58:04

Ah, ik dacht al, op een zondag, dat zie je niet zoveel! Bij ons is het ook erg op het gemak, vooral omdat de "dringendere" dingen al geregeld zijn (zaal, fotograaf, videograaf, dj etc).
Veel succes nog in elk geval!

Groetjes,

Tania

Charlotte
7-9-2007
 Meld misbruik13-9-2007 10:43:46

Wij hebben gebruik gemaakt van De Praatpaal op onze trouw, een weekje geleden. Onze gasten spreken er nog over. Het was een gigantisch succes! Elk uur krijgen zit er een andere vraag in het toestel, waar de gasten kunnen op antwoorden. In het begin zijn dat gewone brave vragen zoals 'Welke raad geef je het koppel'. Later op de avond komen grappiger vragen bv. 'Alcoholtest: ga op je ene been staan en blaf als een hond'. Hilarisch! De meest serieuze tantes en nonkels hebben er zelfs aan meegedaan.
De praatpaal filmt in totaal 8 uur. We wachten nu op een compilatie DVD. Ben al benieuwd! Bij ons kostte het 350 € vanuit West-Vlaanderen. Indien je feest verder doorgaat, betaal je nog km's extra.
Zeker doen!

greet
5-4-2008
 Meld misbruik13-9-2007 10:55:15

hej dankjewel, op onze dag is hij blijkbaar nog vrij, ik dacht wel dat dat een fijn idee zou zijn! Ik ben er meer en meer voor te vinden

groetjes Greet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...