Terug naar overzicht
Ik heb het in een berichtje een paar dagen eerder ook al vermeld: Au Louvre in Brussel. Daar verkopen ze ook veel avondjurken!
rij even de andere kant uit...Limburg. In Heusden en Beringen zijn er enkele turkse bruidswinkels (Aselin, Sposa, Best Mode,...). Heel mooie jurken aan zeer betaalbare prijzen (tussen 300 en 1000 euro voor een trouwjurk en tussen de 50 en 500 euro voor een avondjurk)
Hey dag Katleen,Ik trouw op 5 oktober en heb mijn trouwjurk gekocht in de p(eek) en c(loppenburg) in wijnegem. Omdat ik zelf het ook te onozel vond om er veel geld aan uit te gevenEen prachtige jurk(al zeg ik het zelf :) ) voor maar 150 euro jaja 150 euro een echt koopje.Groetjes.
Hey Katleen,Zelf trouw ik op 5 oktober omdat ik het te onozel vond om veel geld uit te geven aan een kleed heb ik het mijn in de p(eek) en c(loppenburg) gekocht voor slechts 130 euro jaja 130 euro een echt koopje.En het is een pracht kleed al zeg ik het zelf ;)Groetjes
Het was 150euro met schouder laken erbij... of hoe heet zoiets om rond te hangen ;)