Nu Online
Momenteel zijn er 691 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijs bruidskleding Marylise

12-9-2007 13:32:23
hey lieve bruidjes
heeft iemand een idee hoeveel een marylise kleedje ongeveer kost?
groetjes babs

barbara

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 759

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik12-9-2007 16:31:07

Hey,

Ik ben de collectie van Marylise gaan passen. Mijn maximumbudget was wel 1200 euro, dus ik heb enkel kleedjes gepast die daaronder vielen en die ik mooi vond. Zo heb ik er in die bruidswinkel (dat was bij Maxim's Couture) een vijftal gepast. Er zijn ook kleedjes van Marylise die dus duurder zijn, naar 1400-1700 euro ongeveer. Degenen die ik heb aangetrokken lagen tussen de 950 en 1200 euro.

Hopelijk heb je hier iets aan!

Groetjes,

Tania

PS: Hoewel ze heel mooie kleedjes hebben, ben ik uiteindelijk toch voor Pronovias gegaan... :)

davida
7-9-2008
 Meld misbruik12-9-2007 17:14:11

hey

de mijne koste 1300 euro.

grtz

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...