Terug naar overzicht
halloin Rijsel heb je inderdaad winkels met goedkopere trouwjurken (vanaf 300 euro heb ik in de etalage zien hangen)Als het niet ver is, kan je zeker eens gaan kijken of je iets naar je zin vindt.
ja das waar mijn schoonzus heeft de hare ook in frankrijk gekocht en heeft 500euro betaald. Mieke22/09/07
hey céline, wanneer trouw jij ?ik woon in menen en trouw op 04/07/09.nog een tijdje é. maar we hebben al onze zaal.grtjs en succes met het plannen.evelien v.
Hallo evelien,Ik trouw op 04-07-08. Welke zal hebben jullie? Wij de cortina in Wevelgem (ik ben ook van Wevelgem). Ik begin zo uit te kijken op internet naar trouwjurken en vrees da ik nooit mijn keuze zal vinden.groetjesCéline
hey céline,Wij trouwen ook in de Cortina, op 2 augustus 2008! Hebben jullie al veel vastgelegd?? Wij enkel zaal en kerk tot nu toe...Ik vrees ook voor de zoektocht naar de perfecte jurk...ben es benieuwd. Geen idee over trouwjurken in Rijsel.groetjes,nele
Ik ben ook in Lille gaan kijken. Er is daar een winkel: Tati of zoiets... Lijkt een beetje op onze wibra :-). Daar kan je inderdaad spotgoedkope trouwjurken vinden, maar persoonlijk vond ik er totaal mijn goesting niet (precies uitvergrote poppenkleren). Schuin over Tati is er een winkel: Pronuptia (die hebben ook een website, google maar eens). Daar hebben ze prachtige kleren en maken heel veel tijd voor je vrij, maar... je betaalt er evenveel als in België.Groetjes,Evelien x
Hallo Nele,wij hebben al ceremoniemeester, DJ, vervoer en fotograaf vastgelegd. Wij nemen Amez als ceremoniemeester, Andy(de beste bij Guy van Aalst!) van Guy van Aalst als DJ en Masselis als fotograaf.Ik heb nu gehoord dat er net over de grens in nederland (tegen Sluis) een bruidswinkel is (sofie) waar de prijzen zonder BTW zijn. Ik heb op de website gekeken en ze hebben echt heel veel merken! Lijkt me toch de moeite om eens tot daar te rijden.Groetjes Céline
Het is niet bruidshuis sofie maar wel bruidshuis Ellen.Groetjes
Als je dicht bij woont, kan je anders in Moeskroen eens een kijkje nemen. De winkel heet Orchidee Nuptiale, en is helemaal niet zo duur. Het mijne kostte maar ongeveer 600 euro en is een kleed dat je in een film of zo zou verwachten