Terug naar overzicht
Bon, nu is mijn nieuwsgierigheid toch ook wel zodanig toegenomen dat ik de beruchte enveloppendoos eens wil zien ;-)Kun je mij die ook doorsturen aub? celine.kesteloot@infinito.itAlvast een dikke merci!
Hallo Myriam,anolro__@hotmail.com Groetjes, Olivia
Doorsturen die handel :-)kdekeyser@gmail.com
naar mij mag het ook wel eens getuurd worden ben ook benieuwd.mike.cuypers@telenet.bevriendelijke groeten cindy
Hallo,de positieve reacties hebben mij nu toch ook héél nieuwsgierig gemaakt :o)kun je het mij ook eens mailen?mercikes DorienCulo@hotmail.com
Zou je het mij ook eens kunnen doorsturen?evertsann@hotmail.comAlvast bedankt!
zou iemand naar mij ook zo eens een vb kunnen sturen? ben benieuwd :o)Mellekeuh99@hotmail.comMerci!!
Ik ben nu ook wel eens benieuwd.debbievandenlangenbergh@telenet.be
hier nog een benieuwd bruidje! Wil iemand de foto ook naar mij doorsturen: valerie_segers@yahoo.comdank je wel
Zoals de meeste ook héél nieuwsgierig. Kan je het even doorsturen naar mij.MercikesHelen en Mel29/08/08
Mijn e-mailadres vergeten: helenenmel@hotmail.comMercikesHelen en Mel
Zie al de reacties hieronder!!!patricia.goetschalckx@admin.provant.be
Hey, hier is de 13e nieuwsgierige ;-)ons e mail adres is Serge.thijsen@telenet.beAlvast bedankt é
Ik zou ook graag eens een voorbeeld zien! Kan iemand dit doorsturen naar: Katinka18@hotmail.com? Bedankt!!
Deze bride-to-be is ook razend nieuwsgierig... foto's zijn welkom op b00zette@gmail.com