Terug naar overzicht
Hi,Wij zijn daar vorig jaar naar een trouwfeest geweest en het eten was piekfijn en zéér lekker. Het was geen buffet maar een gewone menu. De zaal is wel niet zo groot. De tafels stonden redelijk dicht bij elkaar. Het hangt er natuurlijk van af hoeveel mensen je uitnodigt. Maar voor de rest: dik in orde!!! Groetjes
Dag Tineke,wij zijn daar drei weken geleden zelf getrouwd. Niets op aan te merken, alles piekfijn in orde. Wat de grootte van de zaal betreft, dit was effectief te klein tot drie maanden geleden. Er is nu een volledige orangerie aangebouwd die in open verbinding staat met de zaal, dus plaats zat! Wij hebben ons dinner in de orangerie gegeven, heel mooi met die lichtkoepel en witte kleuren (veel positieve reacties gekregen op de aankleding van de zaal). De dessetbuffetters zaten in de 'klassieke' zaal, zonder dat ze zich afgezonderd voelen want zien iedereen, de zalen lopen door elkaar. Ook het dansfeest was in de 'klassieke zaal' waar er dan kleine tafeltjes rond stonden dus de mensen verplaatsten zich automatisch. Nooit het gevoel gehad dat er te weinig ruimte was. De tuin is trouwens ook nieuw aangelegd, veel groter een heel gezellig.Als je nog vragen hebt kan je me altijd mailen op liesbethenolivier@hotmail.com!Niet twijfelen dus,groetjes,Liesbeth
Doen!wij hadden buffet en he't was zeker in orde. Eerst was er bij ons de lange receptie (2uur).Nadien een voorgerecht en dan vlees en vis buffet, wel warm. Dessertbuffet als afsluiter.Alles was zeer verzorgd en vooral lekker.Bij het buffet kan je ng kiezen wat je neemt, wij namen twee visgerechten en twee vleesgerechten.Succes!
Ik kan de gegevens niet terugvinden op het internet. Kan iemand mij daarbij helpen