Terug naar overzicht
Kim,Ik heb nog geen kleedje maar denk daar ook aan. Ik heb zelf een D à E-cup (afhankelijk van het merk)Maar als je een goede BH koopt, mag dat normaal gezien geen probleem zijn.Ik zou zeker gaan kijken in de "duurdere" merken en in een lingeriewinkel. Daar kunnen ze je het beste advies geven! Mijn BH's zijn bijna altijd van Marie-Jo of Prima Donna (grotere maten van Marie-Jo).Thuis heb ik een zwarte strapless BH, en die zit uitstekend, dus het bestaat zeker wel in die maat!Veel succes nog!
Hey Kim,Ik heb geen grote boezem (integendeel), maar ik heb wel een halter-BH gekocht voor onder mijn kleed (met halter nek natuurlijk). Ze gaan in mijn kleed een soort van lusjes met een drukknop naaien, waar ik dan mijn BH aan kan 'vasthangen', zodat de bandjes er niet van onder kunnen komen piepen. (Bij mijn eerste pas zag je nl heel duidelijk het bandje rond mijn nek, maar een strapless BH was niet mogelijk omdat ook mijn rug vrij uitgesneden is, en de strapless BH's meestal vrij hoog zitten aan je rug.)Elke
Hey Kimik had vroeger een F cup...had, want ondertussen heb ik een verkleining gehadMaar zelfs met mijn F cup heb ik nog stapless gedragen, inderdaad, de bh's van Prima Donna zijn ideaal.Die geven echt veel steun hoorZe hebben zelfs strapless modellen tot G cupDeze zitten in hun satin deluxe collectie.Veel succes hé Groetjeschristel75 dagen getrouwd
Hoi!Ik ben ook gezegend met een goed gevulde bovenkant (95D soms E) en had een bustierkleedje met een bustierbh eronder van Marie Jo, dat zou dus geen probleem mogen zijn...Bovendien zit je jurk zo precies rond je maten gepast dat het bijna onmogelijk is problemen te hebben, je zal dus zeker iets vinden in je maat die onder je kleedje past!Ikzelf kan geen halter verdragen, ik vind dat die bandjes altijd te veel snijden in je hals (ook door t gewicht zeker?) dus wilde ik dat zeker niet!Je kan altijd een kijkje nemen naar mn jurk op www.14juli.bruiloftsite.nl , daar zul je zien dat t perfect lukt met grote borsten in een prachtig kleed...Succes! Tine61 dagen getrouwd!
Wow, Tine, mooie foto's!Vooral bij de "spannend, é" kan ik inderdaad zien dat het perfect gaat :).Bedankt ook aan de anderen voor de tips, ik ben al iets geruster :). Ik draag altijd dergelijke bh's van speciaalzaken maar heb werkelijk nog nooit gevraagd naar strapless bh's... Dit wordt dus de eerste keer!groetjesKim
HoiIk heb een flinke D-cup.De enige BH zonder bandjes die ik heb komt van Triumpf en ik vind hem echt goed. (was ook de enige die stevig was en toch niet voorgevormd)Ik kan hem zonder bandjes dragen, maar dan moet ik wel niet te veel bewegen.Wat ik gedaan heb is, de trouw zelf zonder bandjes gedragen en na de receptie er een doorzichtig bandje aan gedaan dat langs mijn hals ging.Nieke