TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
15-9-2007
|
13-9-2007 16:30:45
Hallo, Ik ben daar gaan passen en ik was supertevreden over de service. In welke prijsklasse hun kleedjes zitten, weet ik niet, maar ze vragen wel naar jouw budget en daar gaan ze niet over. Je mag zelf wel de kleedjes niet kiezen maar op basis van wat jij mooi vindt, halen zij uit... Ik vind die winkel zeker een aanrader! Groetjes en veel pasplezier Caroline 15/9/7
|
|
Lenie
|
13-9-2007 21:14:23
Hey, Ik ben ook bij bruidshuis Ellen geweest en kan niks slechts zeggen over de service: zeer vriendelijke en ongedwongen sfeer. Ik vond het wel jammer dat ze er voor jou kleedjes uithaalden, zonder dat je kon zien wat ze allemaal hadden. Zo had ik het gevoel dat de verkoopster helemaal niet begreep welke stijl ik uit wou, terwijl ze dat daar waarschijnlijk wel hangen hadden... Maar, ben ervan overtuigd dat velen er zeker hun droomkleed vinden!
Groetjes!
|
|
Sofie
23-5-2008
|
13-9-2007 21:34:54
Hallo Céline,
Ik heb er vandaag mijn droomjurk gekocht. Vooraf moest ik aangeven welke jurken ik graag zag (ik kon ze daar op hun computer tonen), die haalden ze eruit. Vervolgens kozen ze zelf ook een aantal jurken in datzelfde genre... Daarna kon het passen beginnen!
Qua prijs kan ik niet vergelijken met andere winkels. Maar over de eerste service ben ik in ieder geval ook al erg positief!
Groetjes Sofie 23*05*2008
|
|
K
7-7-2007
|
14-9-2007 13:46:54
Zeker een aanrader, ik heb mijn kleedje daar gekocht. Het is wel zeker niet goedkoper, de prijs is zo goed als exact hetzelfde als die in Vlaamse winkels + je moet er nog alle retouches betalen, wat het misschien zelfs nog een beetje duurder maakt. Maar ik vond de sfeer er veel losser dan in Vlaanderen, moderner, meer echt voor de raap, en dat heb ik liever. Ze hebben ook onvoorstelbaar veel keuze. Er werkt wel veel volk, dus nadeel is dat je bij elke pas door iemand anders wordt geholpen...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|