Terug naar overzicht
Hey Nicky,het begint te korten he!wij trouwen de 22e en zijn van maasmechelen, dus gaan wss ook in het krantje staan :-)we moeten alleen nog onze misboekjes samennieten en nog een beetje versiering voor in de zaal kopen (hebben zaal met onafhankelijke traiteur)geniet ervan, nog even en het is zover!!Sandra
Hallo Nicky,Wij trouwen ook op 29/09. De voorbereidingen zijn rond :-) hoop ik als we niks vergeten zijn toch! Alleen nog details die je pas de laatste week kan doen.Groetjes Petra
Hey Nicky,Mijn vriend en ik trouwen ook op 29 september in Tongeren....dus we zullen waarschijnlijk samen met jullie in het goed nieuws krantje staan:). Bij ons gaat het goed met de voorbereidingen, maar het worden wel nog drukke dagen...volgende week nog laatste afspraak met de pastoor en met de zaal. Misboekjes moeten we nog printen en nieten en nog wat laatste kleine dingen. Moeten jullie nog veel doen?Groetjes, Els29/09/07
hallo bruidjeswij trouwen op vrijdag 21 september, de meeste voorbereidingen zijn al gedaan, nog een paar kleinighedengroetjesstefanie
hey, ja wij trouwen de 12 de oktober en zijn enkel nog op zoek naar een fotograaf maar voor de rest is al alles klaar tot in de bedankjes hebben we alles zelf gedaan Oh en de openingsdans moeten we nog zoeken dat lijkt me het moeilijkst, wij trouwen in St Truiden maar komen niet in de krant dat wilde ik niet Hopelijk hebben jullie mooi weer en ik wens jullie veel succes toecindy
Hallo NickyWij trouwen ook op 29 september. De stress begint nu toch wel groot te worden.Wij moeten nog het misboekje eindigen, een test doen in de kerk met de priester en we wachten nog op de schoenen van mijn toekomstige.Ons zul je niet in de krant zien staan want wij trouwen vlakbij de Franse grens (Menen).Nu nog hopen dat het zo'n weer wordt als dit weekend en dan kan er voor ons niets meer stuk.Alvast veel succes met je huwelijk.Groetjes Nele29/09/2007