Terug naar overzicht
Alvast een heel hartelijke proficiat, en geniet er nog van morgen!!!Groetjes,Tania
Hey Caroline,Allereerst een hele dikke proficiat! Heb vanmorgen zelfs aan jou gedacht, want ik wist dat jij ook op vrijdag en zaterdag trouwde. Bij het lezen van jouw berichtje moest ik onmiddellijk terug denken aan onze trouw 25 en 26 mei! Wij hadden namelijk net dezelfde formule op vrijdag. Om 10.30u getrouwd voor de wet en nadien een heerlijk ontbijt met ouders, broers, getuigen en grootmoeder in het Dagelijks Brood (je weet wel zo aan die lange tafel). Zalig was het gewoon... Wij hadden de 25ste toen ook een zonnige dag (31°). Wel morgen mag je je ook aan een geweldige dag verwachten. Bij ons is de temperatuur wel met 9° gezakt, maar 22° was ook ideaal hoor. Niet te veel zon, maar aangenaam weer (ideaal voor foto's, gene plakkerige bruid + bruidegom). Ik zal duimen dat het mooi wordt en zal aan je denken morgen! Heel veel plezier en maak er een SPETTERENDE dag van!Els
Geniet van jullie dag en het lijkt nog een mooie dag te worden ook morgen (t weer hé)...groetjesDany
Hoi CarolineAlvast gefeliciteerd met jullie burgelijke trouw! Geniet morgen volop van elke minuut van jullie huwelijksdag want hij vlieg zo vlug voorbij! Probeer je niet te zenuwachtig te maken en laat alles gewoon over je heen komen en geniet er met volle teugen van!Nogmaals proficiat en maak er een hele mooie romantische dag van!!! groetjes, Ilse(al 27 dagen mevrouw De Clerck)
Hallo,Je had het weer in elk geval nog mee, om met de fiets naar jullie grote moment toe te rijden... Hopelijk krijgen jullie morgen ook nog wat zonnestraaltjes, maar stralen zullen jullie sowieso !! Veel geluk!
hallo caroline,ben jij het die je jurk bij couture Veronique hebt laten maken ? Ik denk er ook aan om mijn kleed en al de kleding van de dames in de suite daar te laten maken. Zou het mogelijk zijn dat je mij een foto van je jurk doorstuurt ?Bedankt en veel fun morgen !Sabiensabientravel2@hotmail.com