TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Anne
21-9-2007
|
14-9-2007 20:10:00
Hallo,
Ik heb ervaring met Clair de Femme en een zeer zeer goede ! Ben vandaag mijn trouwjurk gaan afhalen na mijn 2°pas en ze is gewoonweg prachtig. Ze zijn er echt behulpzaam en zeer vriendelijk, pushen niet om iets te verkopen, heb er mijn schoenen, hoed, stola en onderrok ook gekocht en ikzelf vroeg ernaar. Je moet vooraf wel bellen voor een afspraak om te gaan passen en kiezen, ze maken dan 1u voor je vrij en als je niet zeker bent ben je niet verplicht direct te kopen. Ik raad deze winkel echt aan, ze zijn heel serieus.
Lieve groetjes Anne 21.09.07 (nog 7 te gaan)
|
|
Ilse
17-8-2007
|
14-9-2007 21:47:23
Hoi, Ik heb ooit op Franse fora gezocht naar reacties over Tati. Enerzijds bleek dat de kwaliteit van de jurken goed bevonden wordt. Anderzijds wel vaak klachten over de service: je moet soms lang wachten om te passen (ze werken niet met afspraken) en je mag maar een beperkt aantal jurken passen als er veel volk is. Dit euvel valt misschien op te lossen door niet op een zaterdag te gaan, maar op een weekdag of zo. Enfin, ik heb het ook maar van horen zeggen hé. Groetjes, Ilse
|
|
Ilse
17-8-2007
|
14-9-2007 21:48:57
Hoi, dit was ik ook vergeten te zeggen: de jurken zijn prêt à porter, dus ze doen geen retouches. vandaar dat het wat goedkoper is. In clair de femme doen ze dat wel, maar de jurken zijn daar wel minimum 300 euro denk ik. Groetjes, Ilse
|
|
Liesje
15-2-2008
|
15-9-2007 19:43:26
Ik wilde toch even ook reageren! Vorige vrijdag mijn jurk gevonden, voor 403 euro! Zonder de retouches, stola en onderrok, maar toch. En dit in de winkel "Au Louvre" in Brussel. Dit was nog een kleedje van de vorige collectie 2007. Volgende donderdag komt de nieuwe binnen, die zullen dan wel iets duurder zijn, maar ze hebben in elk geval nooit een jurk boven de duizend euro! Ik vertik het zoveel geld te geven aan iets dat ik maar één keer aandoe, ook al is het mijn huwelijk. Die prijzen zijn echt schandalig! Niet alleen vanuit een budgetvriendelijk standpunt, maar ook vanuit een moreel. Zonder al te geitewollesokkerig te willen doen, want zo ben ik helemaal niet (ik heb ergens ook wel graag luxe en zo): er zijn mensen zoveel mensen die niets te eten hebben, die geen dak boven hun hoofd hebben. Ik zou me er echt slecht bij voelen mocht ik zoveel geld uitgeven aan een hoop stof! Ook al was het nu van Linea weet ik veel wat of Ian Huppeldepup. Het kleedje dat ik gekocht heb staat beeldig! Ik voel me er echt super in!
|
|
Patricia
27-6-2008
|
16-9-2007 13:16:19
hoi, Ben vorige maand naar Tati in Rouen geweest. Was daar toch in de buurt op reis. De jurken zagen er op het eerste zicht echt wel oke uit hoor, al zullen het wel geen echte luxematerialen zijn hé. En ik was er op maandagochtend dus er was toen niemand op de bruidsafdeling dus ik zou gerust op m'n gemak hebben kunnen passen. Echter, de verkoopster raadde me aan om te wachten tot januari voor de nieuwe collectie want nu was er bijna geen keuze meer, zei ze. Volgens haar zouden ze dan ook de jurk op maat maken... dat vond ik vreemd aangezien ik ook had gehoord dat je de jurk gewoon meteen meeneemt. Ik ga dus in elk geval in januari eens naar Rijsel. Wat ik er ook zeker de moeite vond was de kledij voor bruidskindjes! Echt een enorme keuze aan prinsessenkleedjes en minikostuumpjes voor rond de 30€, zonder dat het er echt goedkoop uitzag welliswaar.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|