Terug naar overzicht
Onze openingsdans was 'Your song' van de Moulin Rouge versie met Nicole Kidman en Ewan Mc Gregor. Dit liedje heeft niet alleen een prachtige tekst, maar is ook nog eens heel dramatisch omdat het een musicalversie is. Bovendien is het heel speciaal want je vindt het niet terug (toch niet de gezongen versie) op de cd van Moulin Rouge. je kan het wel vinden op YOU TUBE. Het is echt een liedje als je een openingsdans zoals in de sprookjes wilt. groetjes Katrien
Wij nemen 'Wonderful world' van Louis Armstrong. Ook niet zo'n typische openingsdans, maar wel een heel moi nummer.groetjes,valerie7 juni 2008
Wij nemen een liedje dat speciaal van ons twee is (eentje van Ryan Adams). Het is niet echt de meest normale slow, eerder een up tempo nummer, beetje country. Mijn advies: neem een nummer waarvan jullie beiden kippevel krijgen, wat maakt het uit dat dat een populair nummer is of niet? Volg je hart zou ik zeggen en maak er jullie moment van!liefsSarah
Onze openingsdans zal worde: Thank you for loving me van Bryan Adams. Mijn vriend is meer voor metal en wou graag dat het geen melig liedje zou zijn en dat er ook wat gitaren inkwamen ;-) en voila, dit is het geworden. We horen het allebei graag.
Wij hebben Parce que c'est toi van Axel Red, muzikaal heel mooi en moiie tekst. Wel vrij traag, maar mijn vriend is niet zo'n danser, dus dat was prima voor hem.Siegie
Wij nemen 'only God knows' van The Beach Boys. We hebben ook getwijfeld aan:'I can't help falling in love' van Elvis en 'Fly me to the moon' van Frank Sinatra. Hopelijk vind je iets dat bij je past!Groetjes,Evelien x08/12/2007
Ook heel mooi is Unintended van Muse...
die van ons wordt thank you for loving me van BON JOVI groetjes sabrina27/10/2007
hey,Wij hadden The Lady In My life van Michael Jackson.Dit is niet echt bekend, maar wel heel mooi!Groetjes