TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
L
26-6-2009
|
15-9-2007 15:35:44
ik denk dat de kerk er geen verschil in maakt hoe je trouwt! dat beslis je toch helemaal zelf! je kan toch ook gewoon een mooie broek en top zoeken en daarmee trouwen! ik wilde ook opletten qua budget maar wij hebben gekozen voor een naaister die mijn kleren maakt, en stoffen die goedkoper zijn dat in de trouwwinkels! maar dat kies je zelf he!! Ikzelf wou toch graag een specialer kleed, gewoon omdat het toch jouw dag is en ik me graag een beetje speciaal voelde (mede door een kleed dus)
|
|
Laurie
|
15-9-2007 16:44:25
Hey Joke!
Ik trouw ook op 10 mei. Wel in een typische trouwjurk, maar ik denk ook dat dat zeker niet hoeft. Wat je ook kan doen is eens rondneuzen naar een tweedehandsjurk op het internet. Stukken goedkoper en toch maar eenmaal gedragen. Een mooie top een nette broek lijkt me ook een goed idee. Je zou ook een wit mantelpakje of zo kunnen nemen. Dat lijkt me ook heel stijlvol en speciaal.
Groetjes,
Laurie
|
|
Olivia
4-5-2007
|
15-9-2007 16:50:12
Hey Joke, Je bent belange niet alleen hoor die het met een klein budget moet stellen... Het is natuurlijk perfect mogelijk om in gewone kledij te trouwen, waarom niet?! Ik had het aanvankelijk ook overwogen om gewoon een mooie broek met top en bloes te kopen, maar heb uiteindelijk mijn jurk via tweedehands op internet gekocht. Vele lieve groeten, en je vind vast wel iets om je op jouw dag te laten schitteren! Groetjes,Olivia
ps. 'k weet niet wat je maten zijn, noch je smaak, maar de schoondochter van mijn zus verkoopt haar kleed (vrij eenvoudig model) Je mag me altijd contacteren, anolro__@hotmail.com
|
|
Laurie
|
15-9-2007 18:12:18
Hier ben ik nog eens! Toevallig op deze site gezien: http://www.koonings.com/index.asp?page=2 Hier houden ze tot 29 september uitverkoop van de jurken van 2007 (vanaf 295 euro). Groetjes, Laurie
|
|
Saar
19-7-2008
|
15-9-2007 18:27:54
Dag Joke, Eerst en vooral proficiat met je verloving! Wij trouwen op 19 juli en ik wil ook niet veel geld spenderen aan kledij.Deze link heb ik gevonden via mijn zus. Misschien is het iets voor jou. http://stores.ebay.com/marisada1437 . Mijn zus heeft hier vorig jaar een gala kleedje besteld. of in de bruidsschat in brugge kun je trouw of suitekledij huren. Misschien ook een idee? Veel succes! Groetjes Saar 19/07/2008
|
|
sarah
17-5-2008
|
16-9-2007 7:47:28
hela, ik wou altijd in gewone kledij trouwen. Maar als het er toch enigzins vanaf kan, zou ik achteraf gezien toch nog opteren voor een kleed. (misschien zoals hieronder gezegd 2e hands of iets uit solden) Als ik nu bruidjes zie, ben ik toch heel trots op mijn kleed. Maar je kan echt wel in de kerk trouwen in gewone kledij. Dat heb ik nog al gezien. groetjes
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
16-9-2007 11:39:43
Hallo,
Mijn mama wou ook niet veel geld uitgeven voor een suitekleed en deze zomer was ze in Parijs. Op de laatste dag heeft ze daar een wijk gevonden waar je alles voor huwelijken vind aan echt lage prijzen. Een week geleden is ze samen met haar zus voor een dag naar Parijs geweest met de Thalys (kost iets van een 57 euro heen en terug in tweede klas (moet wel 14 dagen op voorhand reserveren)). Ze heeft daar een suitekleed gekocht voor 170 euro. Toen ik het zag viel mijn mond gewoon open. Zo mooi! Trouwkleden vind je er al voor 200 eruo, kostuums voor 70 euro, schoenen ook voor een 70 eruo. Ze hebben er ook grote maten. Schoenen voor dames tot maat 47, kostuums voor heren tot maat 70(!!!), ...
Ringkussentjes, speldjes voor in het haar, handtas, ... vind je er allemaal. De wijk ligt niet ver van de Sacre Coeur, maar als je wil dan vraag ik het even waar het precies ligt.
Groetjes en veel succes!
|
|
Claudia
8-8-2010
|
10-10-2007 22:22:57
Gerlinde
Kan je mij de exacte gegevens bezorgen aub.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|