Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele tekst uitnodiging dansfeest

15-9-2007 16:15:40
Hoi iedereen, wij trouwen volgende zomer. We gaan geen traditioneel feest geven met uren tafelen. We geven een echt dansfeest, maar er zijn doorlopen hapjes en een luxe broodjesbuffet voorzien. In de late avond zouden we ook een dessertenbuffet nemen. Hoe zet je dit origineel op de uitnodiging zodat men weet dat men te eten krijgt zonder de uitgebreide chique menu's?
groetjes, Cindy

cindy
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2718

Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik15-9-2007 16:34:40

hallo,
misschien iets in deze aard?!

We nodigen jullie graag uit op ons feest,
zoals er nog nooit één is geweest!
Een uitgebreid diner,
daar doen wij niet aan mee,
want door lang tafelen verkijk je kansen,
om je te amuseren en te dansen,
maar weet, dat de hongerige magen,
geen reden zullen hebben tot klagen!
Want, voel je je tussenin wat slapjes,
er zijn doorlopend broodjes en hapjes,
en na een paar uurtjes pret,
volgt nog een dessertenbuffet!

Groetjes, Olivia

Linda
18-8-2008
 Meld misbruik20-9-2007 11:52:30

Olivia, je tekst is echt prachtig!!!
ik ben ook op zoek naar zo'n tekst!
wij trouwen volgend jaar in augustus, we geven een traditioneel feest. Het voorgerecht is opgediend en dan is er een internationaal buffet met streekgerechten, hierna is er een grote ijstart die wordt aangesneden door ons en iedereen krijgt hier dan een stukje van. Hierna gaan we lekker dansen en gedurende de hele avond kunnen de gasten altijd een tas soep krijgen! Zou je voor mij ook zo'n mooie tekst kunnen maken? Ik ben je eeuwig dankbaar!
Zoentje Linda

cindy
2-8-2008
 Meld misbruik20-9-2007 12:17:10

Hey Olivia, je voorstel is ongelooflijk goed. We zijn er alletwee super enthousiast over. De keuze is dus gemaakt, dat wordt de tekst van onze uitnodiging. Weeral een zorg minder. Mercike he, groetjes Cindy

Nathalie

Meld misbruik4-10-2007 14:32:46

AAN OLIVIA,

Ik heb gezien dat je echt leuke teksten kan verzinnen.
Kan je misschien iets verzinnen om op de uitnodiging te zetten voor een verjaardagsfeest van mijn dochterke die 6 jaar wordt? we gaan de familie uitnodigen om te komen eten op een avond (13 nov).
alvast bedankt voor de moeite !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info