TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Olivia
4-5-2007
|
15-9-2007 16:34:40
hallo, misschien iets in deze aard?!
We nodigen jullie graag uit op ons feest, zoals er nog nooit één is geweest! Een uitgebreid diner, daar doen wij niet aan mee, want door lang tafelen verkijk je kansen, om je te amuseren en te dansen, maar weet, dat de hongerige magen, geen reden zullen hebben tot klagen! Want, voel je je tussenin wat slapjes, er zijn doorlopend broodjes en hapjes, en na een paar uurtjes pret, volgt nog een dessertenbuffet!
Groetjes, Olivia
|
|
Linda
18-8-2008
|
20-9-2007 11:52:30
Olivia, je tekst is echt prachtig!!! ik ben ook op zoek naar zo'n tekst! wij trouwen volgend jaar in augustus, we geven een traditioneel feest. Het voorgerecht is opgediend en dan is er een internationaal buffet met streekgerechten, hierna is er een grote ijstart die wordt aangesneden door ons en iedereen krijgt hier dan een stukje van. Hierna gaan we lekker dansen en gedurende de hele avond kunnen de gasten altijd een tas soep krijgen! Zou je voor mij ook zo'n mooie tekst kunnen maken? Ik ben je eeuwig dankbaar! Zoentje Linda
|
|
cindy
2-8-2008
|
20-9-2007 12:17:10
Hey Olivia, je voorstel is ongelooflijk goed. We zijn er alletwee super enthousiast over. De keuze is dus gemaakt, dat wordt de tekst van onze uitnodiging. Weeral een zorg minder. Mercike he, groetjes Cindy
|
|
Nathalie
|
4-10-2007 14:32:46
AAN OLIVIA,
Ik heb gezien dat je echt leuke teksten kan verzinnen. Kan je misschien iets verzinnen om op de uitnodiging te zetten voor een verjaardagsfeest van mijn dochterke die 6 jaar wordt? we gaan de familie uitnodigen om te komen eten op een avond (13 nov). alvast bedankt voor de moeite !
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|