Terug naar overzicht
Hey, Ik weet niet of dat bij jullie is maar in onze bibliotheek is er een soort audio-visuele afdeling waar je cd's kan huren. Misschien hebben ze hem daar wel als je hem nergens vind om te lenen.Veel succes!Karen
Hey Karen, bedankt voor je berichtje, maar ben ook al geweest naar de Bibliotheek. Ze hadden het Niet, heb de cd laten bestellen in Roeselare, maar das helemaal nog niet zeker of hij vrij is, en ik zal dat pas donderdag (te laat) weten. In oostkamp hebben ze de cd wel maar zij zijn gesloten wegens verbouwingswerken. Toch bedankt meidGreetz
---
Hallo,ik krijg er weer kippenvel van als ik de titel lees. Ik heb gedanst met mijn papa op dat liedje. Wij hebben het gevonden via onze DJ. Misschien moeten jullie eens navragen bij jullie DJ. Ik hoop echt voor jou dat je het te pakken krijgt, zo een prachtig lied inderdaad.Groetjes, en succes,Isabel
Al aan gedacht om de installatie te omzeilen? Vervangen door je eigen, voor even?Succes!
Bedankt iedereen voor jullie hulp en steun.Alle cd winkels afgedaan behalve rombaux, morgen eens proberen. Dj's hebben het liedje niet, bibliotheken ook niet, dus het enige wat nu nog kan is de installatie veranderen, indien mogelijk. De manier van Dj Thierry. Nog eens bedankt allemaal.