Terug naar overzicht
hey leen,Een vriendin van mij heeft daar haar suitekleed gekocht en ik heb haar er toch niet over horen klagen. En nu ze volgend jaar ook gaat trouwen gaat ze ook naar daar voor haar trouwkleed, dus ik veronderstel dat ze wel tevreden is.groetjes,Valerie7 juni 2008
ik heb op 2 weken tijd, 2 bruidjes zien trouwen in een kleed van cermo.1 was heel tevreden. Ze had per ongeluk het zelfde kleed als een meisje dat ze kende en die een week op voorhand zou trouwen. Dat hebben ze zonder meer gewisseld bij cermo. (toch goede service)De tweede was iets minder tevreden. Ze hadden bordeaux knoopjes op haar wit kleed gezet. De uitleg was dat ze haar knoopjes op een ander kleed hadden gezet. (ik zou razend zijn, maar ja)Ik heb haar kleed gezien, het was van voor ook te kort gemaakt. Maar ze had wel hele hoge hakken aan. Het ander bruidje was wel heel mooi.
Heb mijn kleed vrijdag daar opgehaald. Heb zowel met kiezen, als 1e pasbeurt, als vorige vrijdag het ophalen geen problemen gehad. Zaterdag is het zover !!!!groetjesMieke
Ik heb mijn trouwkleed daar besteld. Ik was heel tevreden. Ze hebben superveel keuze, je mag zo veel passen als je wil en ze zijn ook heel vriendelijk. Mijn mama heeft nu ook haar suitekleed daar besteld.Veel plezier bij het kiezen!Gaelle
zijn de nieuwe collecties al binnen daar? en hebben ze daar marylise?
Aan LEEN:Je moet maar eens gaan kijken op www.cermo.be , er staat dat ze ook Marylise hebben, maar ik denk niet alles van hun collectie.Veel succesLeen
tegen mij hebben ze gezegd dat er (ofwel was het september ofwel oktober) zo een 400 nieuwe kleedjes binnen kwamen.Ik kon het amper geloven, want dat is wel heel veel he
Hoi leen, Ik mag ook de 1ste x gaan passen bij cermo op 6 oktober. ben wel eens benieuwd. Weet iemand mss hoeveel voorschot je moet betalen als je er al een besteld. Kan je er met visa betalen?veel succes