Terug naar overzicht
Hoi Caroline, Ja was best wel grappig, als je niet gezien hebt dat er een feest is, dan weet je het gewoon niet.Ben blij dat ik weeral zo een positieve reactie van de feestzaal verneem, hadden jullie de huis dj of iemand anders? Het enige wat ik wel vrij moeilijk vindt is de indeling van de zaal en de tafels daar hebben wij echt wel lang op zitten vloeken hoor. aar voor de rest zijn wij tot hiertoe echt wel heel proffesioneel begeleidt geweest.Ik ga zeker proberen van die dag te genieten hoor, want nu zijn het één en al zenuwen die me parten beginnen te spelen.groetjes Kelly
Hey Kelly,Ik had ook wel wat stress hoor die dag... vlak voor de receptie begon, er stonden al mensen te wachten die te vroeg waren, vroeg de verantwoordelijke van de zaal of we niet nog even wat tijd voor onszelf wilden. Zij vangen de mensen dan op, zeggen dat we ons nog wat aan het verfrissen zijn,... gelukkig hebben we dat gedaan. Eens ik zat, begon ik helemaal te trillen. Alle opgekropte stress kwam eruit... maar daarna heb ik er super van kunnen genieten. Ook voor het avondfeest waren er mensen die te vroeg waren en ook dan hebben de mensen van de zaal hen gevraagd nog te wachten terwijl wij met z'n tweetjes nog een wandelingetje gaan maken zijn... Wij hadden DJ Jan die ook een huisDJ is... ne toffe gast, niet zo'n typisch trouwDJ die heel goeie muziek gedraaid heeft. Gans de avond heeft er volk op de dansvloer gestaan...Heel veel plezier en het is superfijn!!!GroetjesCaroline