Terug naar overzicht
Hey Wendy,wat leuk is, is heel persoonsgebonden. Kijk dus vooral naar wat je zus graag heeft. Ik zou het vreselijk vinden om alles playboy-konijn verkleed rond te moeten lopen en iets aan mannen te moeten vragen of een stripper of zo voor mijn neus te krijgen of ... Ik moet er niet aan denken!!! Wat me wel leuk lijkt, met een paar vriendinnen naar een spa/kuuroord of salsa-lessen volgen of paaldanslessen volgen of zo en dan 's avonds iets gaan eten en gaan dansen. Ik hoop dat mijn zussen en vriendinnen zoiets organiseren ;-)Elke
Hallo,ik heb dit weekend mijn vrijgezellendag gehad en dat was heel leuk!we zijn eerst met de vriendinnen een avonturentocht gaan doen in maastricht in de grotten. dan moest je zo je eigen weg zoeken aan de hand van opdrachten enzo... heel leuk, goed kunnen lachen en tis eens iets anders als in een sauna gaan zitten! bovendien zorgt dat ervoor dat na de activiteit niet iedereen bijna in slaap valt!ik heb een roze T-shirt met tekst op gekregen waarvan ik de voorkant kon lezen maar niet wist wat erachterop stond, en ene felroze cowboyhoed en een balletrokje met een roze broek eronder. de andere dames hadden een witte t-shirt aan met vanachter 'security' gedrukt!daarna zijn we lekker gaan eten ergens, waar ik een paar opdrachtjes heb moeten doen, die eigenlijk best nog wel de nodige fun met zich mee hebben gebracht! dan zijn we naar hasselt op stap geweest, en natuurlijk ook wat moeten verkopen (pralines en jeneverkes) maar dat hoort er nu eenmaal bij, kwestie van de kosten wat te drukken voor de rest en het zorgt ervoor dat je natuurlijk wel wat leuke gesprekken hebt en grappige toestanden met vreemden!ik lees hier van velen dan ze niet content zijn dat ze zich hebben moeten verkleden of iets hebben moeten doen ofzo...; maar dan ben ik gewoon van mening dat ge dan maar gene vrijgezellen moet houden als ge dat niet wilt he en dan niet klagen dat het niet was wat ge wilde...ik vond het alleszins superleuk!!
Hey,wij zijn van plan om een eilandje af te huren en daar een klein feestje te houden! Er is sauna, zwembad, enz...kijk eens op: www.lakonia.be echt leuk!
ikzelf ben ook zo niet voor die verkleedtoestanden en verkopen enz... k versta heel goed dat dat de kosten drukt, maar k wil gerust bijdragen in mijn eigen kosten als ik dan maar niet hoef te verkopen!dus maak er iets van dat je zus zeker fijn vindt, en daarop verder bouwen he
hallo,Wij hebben dit weekend als vrijgezelle voor een vriendin casa erotica in dilbeek gedaan!Echt iets om op een vrijgezelle te doen. HEt is eten met stripacts en bunnys en chipendaels die opdienen.Echt wel de moeite en als ze weten da het voor een vrijgezelle is wordt die er uit gehaald om de stripper te helpen enzo.en dan zijn we verder afgezakt naar carre.Opdrachtjes doen en verkleden was niet zo onze vriendin haar ding dus hebben we gewoon afgesproken dat iedereen in het zwart kwam en zij in het wit.nu alleen afwachten wat ze met mij gaan doen.Ik hoop dat je er iets mee bentgroetjesMaureen10/05/2008
Hoi,Ik heb voor mijn vrijgezellen een make up workshop gekregen. Echt hilarisch bij momenten. GrtzMaartje
Hallo!Ik heb reeds 2 vrijgezellen in elkaar gestoken.1tje blijft me nog steeds bij en dat is de eerste.Hier zijn we door de dag naar een pretpark geweest. Beetje kleine opdrachtjes laten doen maar wel steeds fijn.S avonds waren we ( vond ik zelf toch ) heel mooi aangekleed.Wij waren allemaal in het zwart met een zwarte hoed en witte das.Onze vrijgezel was helemaal in het wit met een witte hoed en zwarte das. We hebben er heel veel leuke reacties op gekregen. Achteraf gaan eten in het magazijn te Hasselt.En s avonds bij het op stap gaan idd de typische verkoop. Maar het belangrijkste is dat je kijkt naar haar persoonlijkheid en of ze mss al enkele tips heeft laten vallen.Veel plezier in ieder geval.Groetjes