Terug naar overzicht
wij namen "november rain" van Guns 'n roses (vanaf 6min45). Heel apart maar klinkt super!
Hey Sofie,Wij hadden 'Beautiful' van Meshell ndegeocello.Helemaal niet bekend, maar om kippevel van te krijgen...groetjes,Ewalda(al 37 dagen getrouwd...)
Butterfly kisses van Bob Carlisle is prachtig!!! :o)kijk eens voor de tekst en vertaling op:http://nedtlyrics.nl/bob-carlisle/butterfly-kisses groetjes!
Wij hadden 'A Moment like this' van Kelly Clarkson. Kippevel...Veel succes,Fiekereeds 73 dagen getrouwd
wij trouwen niet in de kerk, maar houden wel een ceremonie.Mijn vader loopt mij naar voor op "She" van Charles Aznavour.Prachtig!! Elvis Costello zingt dit ook maar lang niet zo mooi!Groetjes, Tina9/08/08
Wow, 'she' is een prachtig nummer! Da's dat van de film Notting Hill... Jullie hebben mooie (kippenvel)keuzes!Ik moet't mijne ook nog kiezen...Sofie
Net naar butterfly kisses geluisterd. Heb het hele liedje door geweend. Het gedacht alleen al dat dit nummer op staat wanneer mijn papa mij naar het altaar brengt. Mss toch niet zo slim dan ;-)!greetz Gitte
ja ik moet zeggen, ben er onmiddelijk gaan naar luisteren (butterfly kisses), en idd, kreeg er echt kippevel van, hierbij is onze keuze onmiddelijk gemaakt, we gaan deze zeker nemen als intredelied!!! super!!!!bedankt voor de tip!!groetjes sofie
Ik ben binnen gekomen op het liedje 'Comptine dún autre été - l'Apres-midi' van Yann Tiersen.Het werd live gespeeld door mijn broer, dus dat was een moment van de 3 belangrijkste mannen in mijn leven: mijn vader - mijn broer - mijn man. Er zijn er veel die toch serieus moeten slikken hebben (mezelf inclusief)Wij hadden ook het liedje 'You' van Evenascence en héél veel mensen zijn komen zeggen dat ze dat prachtig vonden. Zelfs mensen waarvan ik niet verwacht had dat ze het mooi zouden vinden, waren er erg over te spreken. Er zijn alleszins heel wat traantjes gevloeid tijdens dat liedje.