TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Valerie
13-6-2008
|
18-9-2007 8:46:28
Hey,
dat doet deugd om dit te lezen, ik heb namelijk eergisteren vastgelegd om ons huwelijk te laten doorgaan in kasteel Sanderling. Ben echt blij.
Proficiat met jullie huwelijk en heel veel succes!
Groetjes, Valerie
|
|
Marie
11-10-2008
|
18-9-2007 9:04:42
Hallo,
Dit is ook mijn uitverkoren zaal maar ze in geen enkele zaterdag meer vrij volgend jaar... Ik had 07/06/08 gevraagd maar helaas. Ik weet dus niet wat ik nu moet doen, wachten tot in oktober (want dan zijn er wel vrij), op een vrijdag trouwen, of een andere zaal zoeken... Dit was echt mijn droom maar helaas was ik te laat.
Groetjes
|
|
Valerie
13-6-2008
|
18-9-2007 9:05:03
Hey, ik hier weer. Als je het ziet zitten zou je dan eventueel willen mailtjes sturen in verband met jullie trouw? Ik ben echt benieuwd naar jullie menu en DJ en zo. Je kan mij ook altijd toevoegen op msn als je wil. Mijn mailadres is: vanhoecke_valerie@hotmail.com
Dank je. Groetjes,
Valerie
|
|
Isabel
15-9-2007
|
18-9-2007 9:34:20
Trouwen op een vrijdag lijkt me ook leuk hoor, dan heb je een extra vrije dag en een lang weekend om uit te rusten. Al verschillende trouwfeesten gehad op vrijdag en ik moet zeggen na een werkweek is het wel leuk dat je je voetjes onder tafel mag schuiven.
|
|
Valerie
13-6-2008
|
18-9-2007 15:04:06
aan Marie:
Hey Marie, ik weet hoe je je voelt. Wij wouden ook een zaterdag en op het moment dat ik het kasteeltje zag wist ik: dit wordt het. Helaas, zoals je reeds zei, alle zaterdagen volzet. Daarom hebben wij gewikt en gewogen en gaan nu dus vrijdag 13 juni trouwen. Voordeel is ook dat je de vrijdag de bruidssuite gratis mag gebruiken é. Allé, da heeft ze bij ons toch gezegd. Uiteindelijk maakt dit niet zoveel verschil uit é. Als't echt je droomlocatie is, moet je er gewoon voor gaan.
Groetjes,
Valerie
|
|
Marie
11-10-2008
|
19-9-2007 10:48:01
Aan Valerie,
Ben je dan niet een beetje bang dat er weinig mensen naar de mis kunnen komen? Ik denk dan ook steeds dat ze na een lange werkweek geen zin hebben om lang te blijven. Daarom zou ik liever een zaterdag hebben, maar ja, ik zou ook heel graag in sanderling feest willen geven. Ik raak er maar niet uit maar als ik nog lang wacht zal er zelfs geen vrijdag meer vrij zijn vrees ik.
O ja, proficiat met je huwelijk natuurlijk!
Groetjes Marie
|
|
Valerie
13-6-2008
|
19-9-2007 21:02:36
aan Marie:
Beste Marie,
ik denk dat de mensen die echt naar de mis willen komen daarvoor wel enkele uren verlof zullen nemen. Ik had eerst ook een beetje schrik voor een vrijdag, maar ik ben vlug bijgedraaid nadat ik alle voor- en nadelen naast elkaar heb gezet. Sanderling was voor mij een echt romantisch sprookjeskasteel en dat maakt mijn dag compleet denk ik. Groetjes,
Valerie
|
|
Marie
11-10-2008
|
20-9-2007 10:40:04
Valerie,
Ja ik denk dat ik ook maar voor een vrijdag zal kiezen aangezien ik sanderling ook best sprookjesachtig vind.
Waar trouwen jullie? En wanneer?
Groetjes Marie
|
|
Valerie
13-6-2008
|
20-9-2007 18:54:58
Hey Marie,
wij trouwen in Serskamp waar mijn mama woont. Ik woon in Gent centrum. Ons huwelijk zal doorgaan op 13 juni. Ik weet het, vrijdag de dertiende, maar voor mij heeft dit altijd al geluk gebracht, dus hopelijk dan ook :o) Als je wilt kan je me altijd mailen, mijn mailadres staat hieronder al ergens vermeld denk ik :o)
Groetjes,
Valerie
|
|
Tamara
10-5-2008
|
4-10-2007 10:09:24
Super! Wij trouwen daar op 10/05/2008, en voel me door dit bericht extra gerustgesteld! Kijk er al naar uit!
|
|
Joke
|
28-10-2007 20:05:55
Amai, ze waarschuwen hier vaak voor sluikreclame, maar ik denk dat dit er toch écht wel is.
Ik was recentelijk te gast op een huwelijksfeest in kasteel sanderling (en zelf zijn we ook op zoek naar een trouwlocatie, dus we letten op alles!!) en ik zou er zelf absoluut nooit mijn feest geven.
Eten? We zaten aan een tafel van 10 en vooraleer er 3 mensen durven zeggen dat ze het niet lekker vinden, moet er toch al iets van waar zijn...denk je niet? En het was niet omdat het iets speciaals was dat er niet veel mensen lusten, nee, het was gewoon slecht klaargemaakt.
Receptieruimte binnen? Veel te klein voor het aantal mensen dat ze zeggen dat ze er aankunnen.
Bediening? Receptie waarbij de champagne maar 1 keer wordt bijgevuld? Dat vind ik toch alles behalve "schitterend".
En ik kan zo nog even doorgaan.
Ik wou gewoon eens mijn mening geven en de bovenstaande uitspraken nuanceren !!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|