Terug naar overzicht
als je al iets hebt dan beste gewoon niet kijken he, anders raak je misschien ontgoocheld!!!
Hey, Ik heb daar ook schrik voor hoor. Maar ik loop nog meer achter, want ik heb een kleed van de collectie van 2006 :-)Karlien9/8/8
Hihi... Ik ben toch aan het piepen, maar voorlopig blijf ik nog steeds bij mijn keuze.Gelukkig!
Hey,Ook eens gaan piepen. Er zitten toch weer mooie modelletjes in é! 'k ben aan het wachten op de nieuwe collectie dus ... Maar mijn droomjurk van de vorige collectie zit er ook nog steeds in dus het kan nog alle kanten uit!GroetjesKelly
ik ben ook aan het wachten op de nieuwe collectie, maar het kleedje dat ik de voorkeur gaf in collectie 2007 staat nu nog steeds op de siteen ik blijf het de voorkeur geven :-)6 oktober heb ik mijn eerste afspraak in brugge, spannend ...
@ LaurieIk zou dan nie meer proberen te kijken naar die kleedjes van 2008. Ik zou het bij die jurk van 2007 houden als die echt 100% je waw-jurk was. En anders als je toch twijfelt en niet meer helemaal zeker bent, zou ik eens bij de winkel navragen of ze je kleed al besteld hebben, en- of je dan eens één mag aandoen van 2008 om toch zeker te zijn. @ VickyIk ben al kleedjes gaan passen, de nieuwe collectie van Linea was net binnen en ik was dus de eerste daar in de winkel die ze paste... ik moet zeggen er zitten heel wat mooie kleedjes tussen. Ik had ook al een voorkeur voor een kleedje van 2007 en was er van overtuigd dat het dat zou worden... Het is er toch een van 2008 geworden, je moet het zien als je het aanhebt. groetjes
Hey A.!Ik heb toch gekeken, maar ik ben bij mijn gedacht gebleven! De modellen passen ietsje minder bij mij vind ik. Ik heb ze natuurlijk niet aangehad, maar dat ga ik zeker niet doen.Nu ben ik heel zeker van mijn keuze en ik twijfel echt niet meer.Bedankt voor de reacties!Groetjes,Laurie