Terug naar overzicht
hallo,mijn broer heeft er ook zijn feest gedaanen ik moet zeggen de muziek was prima in ordeene van de beteregroetjes en succes Lore(al 25 dagen gehuwd)
oja, de marie louise heb ik er niet gehoorden zover ik me herrinner komen ze er niet echt veel tussen pratenwat ik wel nog weet is dat er allemaal kleine papieren hartjes naar beneden vallen over het bruidspaar tijdens de openingsdansvond da wel schattigbye
dankjewel, dat is al wel wat geruststellend...griet
We zijn dit weekend naar een feest geweest in Maelstede, ook in deze zaal. De muziek was fantastisch! En inderdaad, er vallen allemaal hartjes naar beneden, het was een feest die fantastisch was dus niets om je zorgen over te maken!
Griet,Het hangt veel af van welke DJ je hebt!!Bij Van Wonterghem werken ze met verschillende huis-dj's. Sommige van hen nemen wel veel de micro in handen...Best eens informeren aan de feestverantwoordelijke welke dj er geboekt staat.Ik kan alleszins Kurt Vancauwenberghe sterk aanbevelen... Die heeft ons van muziek voorzien en het was dik in orde! Maar wel grote kans dat hij al niet meer vrij zal zijn.GroetjesWendywww.wendy-jonathan.be
hoi griet,ik werk al een tijdje in maelstede, en ik zal je geruststellen. de muziek is er echt sfeervol, ik zou er allesinds niet wakker van liggen :)... voor ieder is er wat wils ;)ik wens je in ieder geval een onvergetelijke dag toe :)groetjesanjura
hallo, ik ben Kurt ...de dj waarover Wendy het hadk wil jullie geruststellenalles is bespreekbaar bij HVWMeerdere dj's zijn beschikbaarU vraagt wat wenst...wij zorgen dat u tevreden bentWendy en jonathan...bedankt dj Kurt