Terug naar overzicht
Knappe jurk! Persoonlijk zou ik ook eerder voor deze jurk gaan dan voor een L.R. want ik heb de indruk dat ik dat op bijna iedere trouw zie...
Hey Sandra,Proficiat, het is een hele mooie jurk. Je zal stralen!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Hey,Is een beetje kwestie van smaak maar ik ben persoonlijk niet zo te vinden voor de jurken van LR. De jurk die jij gekozen hebt vind ik echt mooi! Groetjes
Heeel erg mooi!Ik heb ongeveer hetzelfde model maar zonder bandjes of mouwen. Een jurk die naar boven toe dicht gaat, is niet flatterend voor mij!
prachtige jurk!!! Mag ik vragen hoeveel ze kost? Hoeveel kost Leijten eigenlijk gemiddeld? groetjes Carine
@ Carine en andere de prijs ligt net onder de 1000 euro er waren ook jurken van 7 a 800 euro maar ik geloof niet dat ze boven de 1000 euro gaan dank jullie allemaal voor de toffe reacties grts xxx
Hoi Sandra,Prachtige jurk! Ik heb er ook nog andere mooie gezien op de site.Vandaar mijn vraag: waar zijn deze jurken verkrijgbaar??debbievandenlangenbergh@telenet.beThxDebbie27/06/2008
Hallo,Tis een hele mooie jurk hoor, goed gekozen.Groetjes van een zenuwende bruidAnne21.09.07 (nog 3 daagjes)
hey Sandra,heeft Lieben in Genk ook een website? welke is die? zou er graag ook eens een kijkje op wille nemen.Groetjes
@ Linda Nee ze hebben geen website het is maar een kleine winkel met 1 verkoopster die de bazin ook is, ze is heel vriendelijk en behulpzaam je hebt er geen afspraak nodig om te gaan passen ga er is langs als het niet te ver uit de buurt is zou ik zeggen grts
HoiHeb ook mijn kleed gekocht bij Lieben. Ben supercontent van de service. Ben nu wel weer aan t twijfelen over mijn keuze. Heb het al van begin maart, en trouw pas in februari. Het is is van de collectie Romantica of devon, model Monte Carlo.Groetjes