Terug naar overzicht
Hoi Caroline,Je kan misschien eens informeren bij E-10 Hoeve in Brecht. De zaal is er echt prachtig!Wij geven er een klassieker feest, maar zij hebben verschillende formules zoals BBQ ed ook...Van waar zijn jullie? wij zijn van Malle.Groetjes Debbie27/06/2008
Hi Caroline,Ik ben ondertussen al 3maandjes getrouwd maar kom toch nog eens regelmatig kijken op het forum.Wij hebben ons feest gegeven in La Grange in Massenhoven. Geen bekende zaal maar zeker de moeite waard. Onze gasten spreken ons nog steeds over ons feest aan, het was echt SUPER!!!!Wij hebben voor een traditioneel huwelijkfeest gekozen maar bij hen kan je ook een dansfeest met hapjes doen. Je moet anders maar eens op hun website kijken. www.feestzaallagrange.be .Groetjes,Véroal 94 daagjes gelukkig getrouwd
Hallo, mijn vriend en ik trouwen in april 2008 in La Grange, we hebben er een dansfeest geboekt. Leuke uitbaters, alles is mogelijk! Echt de moeite waard!Succes!
slootjenshoeve in berlaar!! je kan er ofwel een feestzaal ofwel een oude schuur huren , echt is gaan kijken super mooi (en goedkoop)
slootjeshoeve is idd een optie ...je kan zelfs het diner in de zaal doen, en het dansfeest achteraf in de hoeve.cheers, dj LeBart