Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie trouwt er nog op 5 oktober 2007?

18-9-2007 16:59:18
hoi iedereen,

Wie trouwt er op vrijdag 5 oktober of zaterdag 6 oktober 2007? Hoever staan jullie met de voorbereidingen? Nog veel te doen?

Nog een goei twee weekjes in dan is het zo ver. De zenuwen beginnen stilaan te komen nu! :-)

groetjes

Nathalie
http://nathalie-tim.bruiloftsite.nl/

Nathalie
5-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 698

Mieke
6-10-2007
 Meld misbruik19-9-2007 7:41:53

Nathalie

Bart en ik trouwen op zaterdag 6 oktober. Alles is zoe goed als klaar enkele kleine dingetejes nog (snoepjes, volgorde suite en tafelschikking). Zaterdag gaat het misboekje naar het copiecenter en mag ik nadien mijn kleed gaan halen.
Zenuwen vallen mee, ik hou ze onder controle.

Groetjes Mieke
http://bartenmieke.trouwen.com

Cindy
12-10-2007
 Meld misbruik19-9-2007 10:10:27

Hoi ,
Wij trouwen wel pas op 12 oktober een weekje na jullie maar de zenuwen zijn er ook al hoor , hopelijk hebben jullie mooi weer he en ik had dan ook een vraagje hoe gaan jullie uw vrijgezellenavond doen , wij doen het de week ervoor want anders ben je gene mens
Ronny & ik wensen jullie veel succes
Maak er een prachtige dag van
Groetjes cindy

Nathalie
5-10-2007
 Meld misbruik19-9-2007 10:16:36

hoi,

Wij hebben onze vrijgezelle dit weekend gehad, dus 3 weken op voorhand. Inderdaad ik zou het zeker niet de dag ervoor doen want anders ben je inderdaad gene mens. :o)

Mijn misboekjes zijn net af, ik moet nog juist een aantal geschenkjes gaan halen voor de bruidskindjes, ouders en getuigen.

Ik hoop voor jullie en voor ons dat we nog iets of wat nazomer krijgen! :-)

groetjes

Nathalie

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik19-9-2007 10:40:42

Hey Nathalie,

wij trouwen een weekje later, maar de zenuwen beginnen toch al te komen ... De vrijgezellen doen wij op 6 oktober, dus een week op voorhand, maar de schieting zal bij ons waarschijnlijk de donderdag of vrijdag voor den trouw zijn. Het is maar te hopen dat iedereen op tijd naar huis wil gaan, want in ons vriendenkring zitten er veel 'plakkers' ;-)

Oktober gaat een mooie maand worden, dat moet gewoon na zo een slechte zomer ;-)
Geniet er van!!
Elke

Mieke
6-10-2007
 Meld misbruik19-9-2007 11:05:43

Medebruidjes

Ik heb mijn vrijgezellendag op zaterdag 29 september, de week voor den trouw dus.
Ze doen er zeer geheimzinnig over dus ik ben benieuwd wat het gaat worden.

Mieke
http://bartenmieke.trouwen.com

annick
5-10-2007
 Meld misbruik22-9-2007 23:14:34

Hey!
Ik trouw ook op 5 oktober! Kort af hé!
Wij hebben op 29 september onze vrijgezellenavond.
Ik moet eigenlijk niet zo veel meer doen maar er zal toch weer meer tijd in kruipen dan ik hoop. Ik zou nog een kado voor onze ouders en de getuigen moeten vinden. En moet nog met onze bruidskindjes nog schoenen gaan kopen. Niet zo veel meer te doen maar toch genoeg om weer zenuwen van te krijgen!
Verder moet ik nog iemand zien te vinden die het kan regelen dat het weer wat meezit die dag!!
Groetjes

Nathalie
5-10-2007
 Meld misbruik24-9-2007 8:39:08

hoi iedereen,

Ja ik moet ook nog een kado voor de ouders gaan zoeken. Maar dat zijn 4 koppels (allemaal gescheiden) ... Dus nog even stressen zene! :o)

Maar voor de rest zit alles op schema normaal. Vandaag voor de laatste keer mijn trouwkleed gaan passen. En van de week onze muziek gaan uittesten in de kerk... en dat zal het zo een beetje zijn denk ik ...:o)

Ja en ik ben ook dringend op zoek naar iemand die een beetje mooi weer wil leveren! :o)

groetjes

Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...