Terug naar overzicht
Hallo Jessy,Eerst en vooral gefeliciteerd... 'k denk wel dat dit hier op z'n plaats is hé ! Net als jij ben ik zelf al wel getrouwd... maar zou je a.u.b. eens willen vermelden wie je visagiste was... want bij mij was het jammer genoeg niet zo goedkoop! Nu zou ik graag m'n nichtje een goeie tip geven... Alvast bedankt!!
ja, ook hier wel curieus wie t was (van welke streek) en hoeveel t ongeveer koste!
Hallo,mmmm...das raar dat je dat vergeten bent, dat was één van de eerste dingen waar ik aan gedacht had! Spijtig dat ik niet tegen de maquillage kan en allergisch ben ervoor, zeker wat fond de teint betreft. Anderzijds heb ik me dan weer dure producten aangeschaft die wel helpen van de apotheek. Dus nu kan ik men eigen maquilleren met betere producten! Maar...een vriendin van me gaat trouwen, dus je mag altijd het mailadres of nr eens geven van de visagiste!Groetjes Petra
Hallo,Ik ben zelf afkomstig uit het waasland. Ik heb mijn make up laten doen via het merk Jafra. Leren kennen via de huwelijksbeurs in A'pen. Ik kan je meer info doorsturen als je wil? Mijn mailadres is:jeske_la@yahoo.com
ik laat men make up doen door iemand van Yves rocher niet zo duur zennesabrina 27/10/2007