Terug naar overzicht
Hallo Hilde,wij trouwen op 2 augustus 2008. ik ben al bij de gemeente gaan horen om de trouwdag vast te leggen, maar dat gaat pas ten vroegste 6 maanden op voorhand! Ik vond dat ook laat, maar er is geen andere optie. ik weet nu niet of dat van gemeente tot gemeente afhangt.Nog veel succes, groetjes Veerle
wij touwen 7/6/08 en hebben de dag al op het stadhuis in genk kunnen vastleggen in juni dit jaar. het hangt van gemeente tot gemeente af. zal dus eens gaan vragen of het al kan.
Wij trouwen 12 juli 2008.Inderdaad max. 6 maanden op voorhand officieel vastleggen maar wij mochten NU al wel onze datum en uur doorgeven.Veel succes ;-)
Wij trouwen 26/07/08 en mochten ook nu al onze dag en uur doorgeven en moeten dan 6 mdn op voorhand langsgaan voor alles officieel te makenGroetjes
hoihoiWe trouwen voor de wet op 08/08/2008..populaire datum dus we hebben dat al een maand geleden vastgelegd en toen waren er al 2 koppels die er dan ook al trouwen...dusja...als het mogelijk is voor de wet zo vroeg mogelijk denk ik. wij trouwen op 16/08/2008 voor de kerk en die is ook al gereserveerd:)...je moet vroeg zijn tegenwoordig want tis al vlug bezet...we zijn nu op zoek naar een ceremoniemeester voor 16/8 en er zijn er al veel bezet...echt vervelend.XXXXDorine08/08/2008 & 16/08/2008
hilde, ga naar de website van je gemeente en stuur even een mailtje naar burgerzaken met de vraag of je de datum en uur al kan vastleggenmeestal gaat dat wel maar dan moet je enkele weken voor je trouw wel even naar het gemeentjehuis gaan voor je ondertrouw en papieren in orde te makenbij ons in lint is dit in ieder geval mogelijk want gisteren mijn uur vastgelegd op 11u op 6 september 2008
Hallo,heel hard bedankt allemaal! Ik ga straks alvast even langs bij de gemeente, zo te horen kunnen uur en datum wrsch al vastgelegd worden. Nu hopen dat ons uur nog vrij is ;-) Nog veel succes met de voorbereidingen!Liefs, Hilde
hoi,wij trouwen op 14/08/08 en zijn vorige maand ook al het uur gaan vastleggen op de gemeente. Ongeveer 6 maand voor de trouw moeten wij nog eens langskomen daarvoor. groetjes Manuela
Wij trouwen op 05 juli 2008 en wij hebben enkele maanden geleden de datum vastgelegd. Om het uur vast te leggen moeten we wachten tot 6 maand voor het huwelijk. Wij moeten dus nog eventjes geduld hebben!!!Groetjes, Wendy
Hey Hilde, wij trouwen 8 augustus 2008 en we hebben net een huis gekocht. In onze vorige gemeente (klein dorp) kon dit maar 6 maand op voorhand nu wonen we in een stad en we waren bijna te laat om nog op deze datum te kunnen trouwen. We hebben persoonlijk toestemming moeten gaan vragen aan de schepen om ons er tussen te nemen om 12u. Ik zou toch al proberen vast te leggen. Groetjes peggy