Nu Online
Momenteel zijn er 310 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagindeling

19-9-2007 20:37:27
Hoi,

Graag zou ik even jullie mening hebben over onze dagindeling.

- Wij hadden gedacht om rond 11u30 de suite naar thuis te laten komen, korte receptie
- om dan rond 12u15 te vertrekken en om 12u30 te trouwen voor de wet. Nadien terug even naar thuis, sandwiches voor de suite en ons.
- 13u30 met fotograaf op locatie foto's trekken
- 16u30 samen met suite uit gaan eten
- 19u30 in zaal aanwezig zijn om de gasten te ontvangen die vanaf 20u uitgenodigd zijn.

Wat denken jullie? Volgens mijn mama is 3u tellen voor de foto's en nog eens 3u voor te gaan eten teveel, zei zegt hiervoor 2u te tellen maar wij willen liever alles op ons gemak doen en ons niet te hoeven haasten.

Groetjes Karen

Karen
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 819

Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik19-9-2007 22:38:03

Hi Karen,

het hangt er natuurlijk vanaf hoever jullie fotolokatie is maar 2u voor foto's lijkt mij ruimschoots voldoende. Vraag het anders eens na bij je fotograaf.
Voor je etentje zou ik het ook navragen bij het restaurant. Alles hangt af van hoeveel gangen jullie nemen, met hoeveel jullie zijn en hoe snel de bediening daar is.

Succes nog bij je voorbereiding!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik20-9-2007 7:40:39

de ene fotograaf spreekt over 2 uur foto's nemen, de andere over 1 uur...
je moet natuurlijk wel van en naar de lokatie rijden.
Een etentje met meerdere mensen duurt toch al snel 2,5 uur en dan heb je nog tijd nodig om je een beetje op te frissen en je mentaal voor te bereiden op het avondfeest. (even chillen dus)
Waar laat je de mensen van de suite intussen? Want bij mijn schoonzusje hebben wij dus uren moeten wachten tussen de broodjeslunch en het avondfeest. Ik was al moe, voor het feest begon

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...