Terug naar overzicht
wij nemen thank you for loving me van bon jovida's zo'n beetje ons kippenvelmomentliedje... sorr maar weet geen nederlandstalig liedjes in die stijl sabrina27/10/07
Hoi,Ik zou zeggen gewoon het liedje gebruiken waar jullie je goed bij voelen! En als 'Mia' jullie kippenvel geeft denk ik dat jullie dat best kunnen gebruiken hoor! Ik kan op dit moment geen enkel nederlandstalig liedje noemen wat in die stijl ligt.Zelf gaan mijn vriend en ik ook een alternatief liedje nemen, hij houdt van metal en ik vooral van gothic, wij zijn nog aan het twijfelen tussen enkele nummers maar het gaat zeker een van een metalband zijn.Groetjes Karen
als jullie kippenvel krijgen van mia ... neem dan gewoon mia.Het is niet dat mia zoveel als openingsdans genomen wordt. Alleen ff bedenken dat het een lang nummer is ... en als je dat niet ziet zitten vraag de dj om het na een minuut of 4 in de break uit te mixen.cheers, dj LeBart
Wij krijgen kippenvel van "Into my arms" van Nick Cave.
Een liedje in die stijl:Omdat ik van je hou van Raymond van het Groenewoud.Stel nu dat jij niet bestond van MonzaSucces!
Bij ons is 'Mia' ook een beetje ons liedje. Ze speelden het altijd als allerlaatste liedje in de dancing waar we uitgingen (en soms nog gaan) om 6 uur 's morgens.Daarom hebben wij de traditie verder gezet en ook als allerlaatste liedje om 6 uur 's morgens op onze trouw 'Mia' gedraaid. Kippevel, enkel wij 2 nog op de dansvloer. Zàlig!Als openingsdans hadden wij 'A moment like this' van Kelly Clarkson. Oók kippevel...Veel succes,Fiekereeds 76 dagen getrouwd
Halo,heb je de Engelse versie van Mia al gehoord van Milow(op Werchter dit jaar gezien en hij was geweldig)misschien kleine tipook te horen op www.milow.be