Terug naar overzicht
Best EvelineIk ben 2 weken geleden getrouwd en ook mijn bruidsjurk kwam van cermo. Ik heb alleen maar goede ervaringen met deze winkel. Heel vriendelijke mensen en een goede service. Mijn kleed was er ook eentje van de collectie van Linea Rafaelli en was echt een pracht van een kleed!! Mocht je interesse hebben, ik verkoop het binnekort maatje 42 winkelprijs €1750 euro.veel succes met je zoektocht!!Groetjes Sally07/09/07
een week of we geleden was er ook een topic over cermo... moet je even terugzoekengroetjes
gisteren hun brochure in de bus gekregen en het zijn er bruidjesdagen vanaf 5 oktoberde winkel is nog gesloten tot 29 sept omdat ze aan het verbouwen zijn en ze dubbel zo veel kleedjes gaan aanbieden!!!ik heb al een afspraak gemaakt op 1 oktober want vrees dat het er op 5 oktober heel druk gaat zijncollega van mij heeft er een kleed gekocht voor haar trouw 2 jaar geleden en ze was er heel tevreden van
Hoi naamgenootje, ben je uit de buurt? Mijn pasbeurt bij Cermo ligt vast op vrijdag 12 oktober. Een vriendin van mij heeft daar haar trouwkleed gekocht en was er heel tevreden van.
Hoi EvelineIk heb vandaag een pasbeurt bij Cermo vastgelegd op 6 oktober, kwestie van er op tijd bij te zijn en nog veel keuze te hebben. :-)Kennissen van mij hebben ook hun kleed gehaald bij Cermo en waren er erg tevreden. Groetjes
Ik heb zowel al negatieve als positieve reactie's gehoord. De ene zegt dat ze vriendelijk zijn de andere niet. Dus ik zit nog in de twee strijd. Want in Hasselt heb je ook een winkel met heel de collectie van Linea Rafaelli. In Hasselt hebben ze me verzekerd dat de collectie van 2008. Altijd volledig verkrijgbaar heel het jaar door. Zelf trouw ik in juni en ze zeidde om in november mijn eerste pasbeurt vast te leggen. Moest geen schrik hebben dat de er al jurken niet meer beschikbaar waren van de collectie 2008.