Nu Online
Momenteel zijn er 350 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagplanning

20-9-2007 8:40:33
k kom hier vaak vragen tegen over de dagplanning en ook wij hebben het er erg moeilijk mee om dat te organiseren!!
Wij trouwen alleen voor de wet, op een vrijdag. Uur weten we nog niet! Enige dingen die we al zeker weten is dat onze receptie tegen half vijf gaat beginnen
1630-1830 eerste receptie
1900 start avondfeest met receptie en 2000 aan tafel!

Iemand nog tips voor ons???
wanneer doe je beste fotos? voor of na de wettelijke trouw??
Als we t ervoor doen moet de suite niet te lang aanwezig zijn! Maar dan missen ze ook stukken natuurlijk - zoals het 'afhalen' van de bruid!
Ik dacht eerlijk gezegd tegen 1100 ongeveer te trouwen, dan thuis broodjes en wat drinken voor de suite, dan de fotos en dan tegen 1630 avondfeest
Is dat haalbaar??
vanaf wanneer moet je dan kapper rekenen?? Opsteken van haar duurt toch makjkelijk 2 u
hoe zit dat met kapper/visagiste aan huis.. K ben bijvoorbeeld bang dat ze in de file gaan staan enz....

zoals jullie zien nog héél veel vragen!!!

L
26-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 922

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik20-9-2007 8:52:34

ik ben er ook nog niet uit. Maar onze fotograaf zei wel om de foto's na het huwelijk te doen, dan zijn er minder zenuwen. En als ik dat bij andere bruidjes zie, dan denk ik dat hij gelijk heeft.
succes!

L
26-6-2009
 Meld misbruik20-9-2007 9:05:51

dat is inderdaad een héél goede tip van je fotograaf!
Misschien dan toch maar trouw om 1100
dan eten en drinken (sandwishes) bij ons thuis met de suite
en dan fotos (maar wat doet de suite ondertussen???)
en dan tegen vier uur naar de feestzaal om half vijf te beginnen (zal precies al spannen!)

annick
14-6-2008
 Meld misbruik20-9-2007 15:47:13

Met die indeling zitten wij ook in de knoop. Wij hebben voorlopig. Om 11 uur of half 12 voor de wet. Tussen 12 en 13 uur voor de kerk. Nadien gaat de suite al naar de zaal en die krijgen daar broodjes met soep of zoiets. Ondertussen gaan wij foto's trekken. Tegen half vijf de receptie en om 19 uur het avond feest. Het staat bij ons ook nog niks vast want het juiste uur om voor de wet te trouwen weten we pas in december (6mdn op voorhand).

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik27-9-2007 7:57:02

ben je er al uit intussen?
bij ons gaat het zo zijn
- 11u30 samenkomst bij bruid
-12u30 vertrek naar gemeentehuis
- 13 u tot 13 u 30 trouw
- om 14u suite naar feestzaal
- 1,5 uur voor foto's
- tegen 16uur start walking dinner voor alle genodigden
- tegen 19 uur start cocktailreceptie voor mensen die we alleen achteraf erbij willen

Wij doen namelijk geen avondfeest, maar een feest overdag... aangezien we een zoontje van 1,5 hebben en hem niet weg willend doen.

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik27-9-2007 7:58:24

vind het wel vervelend dat de suite dan nog lang moet wachten.. dat vind ik altijd zo vervelend aan trouwfeesten.
bij mijn schoonzusje moesten we al om 10uur naar het gemeentehuis en dan hebben we moeten wachten tot 18 uur voor het avondfeest begon. Ik was al moe voor het feest effectief begon.

L
26-6-2009
 Meld misbruik27-9-2007 18:09:57

We hebben ondertussen 11 en 1330 gereserveerd in t gemeente tot onze afspraak met de fotograaf
we gaan naar zijn ervaring luisteren... we zien wel wat we doen dan!

L
26-6-2009
 Meld misbruik27-9-2007 18:10:55

O ja, k denk trouwens dat t beter is in de voormiddag te gaan en dan nog iets eten thuis en dan pas fotos (dan kunnen de kids - tegen dan 3 en 2X2j oud- eerst nog wat slapen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...