TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
12-3-2004
|
15-10-2003 20:54:23
hoi, Wij trouwen op 12/03/04 en ik moet zeggen: we zijn al goed gevorderd met de voorbereidingen! Stadhuis is gereserveerd en betaald, kleed is gekozen, ben bezig met het misboekje samen te steken, de feestzaal is besproken (en de menu gekozen) enzovoort... En hoe staat het met jouw voorbereidingen? Groetjes, Ann
|
|
Vanessa
2-4-2004
|
16-10-2003 8:27:35
Hallo Sandra,
Wij trouwen op 2/4/2004. En we zijn ook redelijk goed gevorderd met de voorbereidingen. gemeentehuis, kerk, kleed, ceremoniemeester, fotograaf, video, vervoer, ringen en zaal zijn geregeld. En bij jullie, vorderen de voorbereidingen goed ?
Vanessa en Maarten
|
|
Sandra
3-4-2004
|
16-10-2003 8:40:18
Hoi,
Ik heb net mijn kleed gekozen! En da's zo'n beetje het enige wat we nu gedaan hebben! We moeten dus dringend weer in gang schieten voor misboekje, ringen,... enzo! Papieren voor het stadhuis zijn we ook nog aan het verzamelen...
Feestzaal, kerk, fotograaf, video, ceremoniemeester, vervoer waren al van tevoren vastgelegd (maar zeker nog niet in detail geregeld, ook nog geen menu ofzo gekozen hoor). Wat is dus nu 't dringendste? Kijken voor misboekje? Ringen, ev. huwelijksreis? En kijken voor uitnodigingen? Wanneer moet mijn vriend eigenlijk beginnen kijken voor zijn kleren?
Heel veel groetjes, en veel plezier nu in deze toch wel leuke fase ;-)
|
|
catherine
4-9-2004
|
16-10-2003 14:08:21
wij trouwen op 04/09/04 en er is volgens ons al veel geregeld. de zaal, over de menu zijn we het al eens maar is nog niet vastgelegd, de ceremoniemeester, de fotograaf, mijn kleed nog niet gekocht wel al gepast, stijl van kostuum, bruidskindjes, geschenkjes voor de gasten, ringen, boeket hebben we ook al gekozen, met het misboekje zijn we volop bezig, de uitnodigingen zijn beslist, ... je mag me gerust mailen cdn_919@hotmail.com nog veel succes met de voorbereidingen!
catherine
|
|
liesbeth
3-4-2004
|
16-10-2003 19:35:36
Wij trouwen ook op 3 april. Ik ben nu al aan het bidden voor mooi weer! Help mij maar een beetje. Onze zaal ligt vast, fotograaf hebben we en mij trouwkleed is gekocht. Verder zijn we nu aan onze uitnodigingen bezig. Die knutselen we zelf in elkaar en daar kruipt nogal wat tijd in. We hebben ook al veel misboekjes gelezen om ideeën op te doen.
Liesbeth
|
|
Martine
2-4-2004
|
17-10-2003 7:57:06
Wij trouwen op 02/04/2004. Kerk, stadhuis en zaal zijn vastgelegd, trouwkleed is gekocht, en voor de rest moeten we nog zowat alles doen! Toen we begin dit jaar bekend maakten dat we wilden trouwen, was ik dolenthousiast en wilde ik alles gelijk beginnen regelen. Ik heb mij toen laten afremmen door mijn omgeving die vond dat ik niet al te hard van stapel moest lopen. Nu zijn mijn vriend en ik echter voor enkele maanden in het buitenland (tot eind december) en kunnen we dus weinig of niets doen. We hebben besloten een beetje te proberen delegeren naar de (schoon)moeders. Een goede raad voor al wie enthousiast aan de voorbereiding begint: laat je niet afremmen want de tijd gaat vlugger dan je denkt!!
|
|
Schepers
3-4-2004
|
17-10-2003 16:03:29
Hallo, wij trouwen op 3/04/2004! Ik denk dat we ook al wel redelijk zijn gevorderd wat betreft de voorbereidingen. De zaal ligt vast, de kerk & pastoor, de fotograaf en cameramaan, de DJ, de gastenlijst is zo goed als rond. Nu binnenkort de trouwdatum voor de burgerlijke trouw vastleggen, dat is op een andere dag. 22 november ligt een afspraak vast om naar een trouwkleed gaan te kijken, de week erna ga ik ook nog afspraak maken. Dan de uitnodigingen nog bestellen en in de kerstvakantie het kerkboekje in elkaar steken. Dat is zo wat het vooruitzicht voor de voorbereidingen dit jaar... Hoever staan jullie
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|