Terug naar overzicht
Succes meid, ik duim voor je!Griet02-02-2008
Heel veel succes morgen, geniet ervan en ik ben al benieuwd naar het verslag! :DGroetjes!Kim
Hallo Vanessa,Hartelijk dank voor je berichtje, ik wens jou en je partner een spetterende dag toe en ja hopen dat het weer een beetje meevalt, want wat we deze week tot vandaag gekregen hebben is niet fameus. Laten we hopen op ten minste droog weer. Wat de zenuwen betreffen zijn ze heel erg aanwezig hoor, ga vanavond al naar de kapper om mijn kapsel voor te bereiden en morgen om 7 u terug. Heb al zitten uit te rekenen, ik moet morgen om 4 uur opstaan, zal een lange dag worden maar ik ga er volop van genieten, tot de laatste minuut. Ik zal hier nadien ook een verslagje achterlaten hoor. Lieve groetjesAnne(nog 1 dagje te gaan)
Hey,Het ziet er alleszins naar uit dat je heel veel geluk gaat hebben met het weer. Ze geven fantastisch en zelfs warm weer voor de volgende dagen!Heel veel succes gewenst! Vergeet ook niet de foto's achteraf te tonen e!Groetjes, Katrien
heel veel succes morgen!! geniet van elke moment!
hey,Zaterdag is het mijn beurt haha,zenuwen dat ik al heb ,Tzal een drukke dag worden en het weer voor dit weekend word naart schijnt prachtig hé :-)Ik wens je alvast een mooie dag toe en geniet ervan.Groetjes Peggy22/09/07