Terug naar overzicht
Ik heb eigenlijk een vraagje voor jou: wat heeft je doen beslissen om je jurk te laten maken door een naaister? Wie is die persoon? Ik denk er ook over maar weet niet goed hoe of wat. Groetjes, Sofie 03/05/08
Ik heb mijn kleed in een bruidswinkel gekocht, maar mijn accessoires niet. Mijn ketting en armband heb ik zelf gemaakt, met pareltjes uit "Het Elfenatelier", mijn oorbellen heb ik gekocht bij een juwelier.Groetjes, en veel succes ermee,Caroline
Ik maak mijn kleed ook zelf, maar voor de schoenen ben ik al eens gaan kijken in een bruidswinkel.Ik werd er wel geholpen, maar ze zeiden ook vriendelijk dat als het druk zou zijn, ze enkel tijd hebben voor de mensen die ook een kleed komen kopen.Nu is dus nog een kalm moment, maar als de nieuwe collectie net uit is, gaan ze je waarschijnlijk wel wandelen sturen.
Ik laat mijn kleed maken om volgende redenen: de mama van een vriendin wilt dat voor me doen, t komt ook nog goedkoper uit en je kan het kleed helemaal aanpassen naar je eigen wensen!!