Terug naar overzicht
Hallo!Sommige kleedjes van de nieuwe collectie zijn al binnen maar normaal is het beter om te wachten tot midden - eind oktober of zelfs begin november.Veel succes ermee!Groetjes,Ilse
Hoi Ellen!Ik heb zojuist een afspraak gemaakt om een bruisdsjurk te gaan kiezen op 6 oktober. Vanaf 5 okt. zou de hele collectie in de winkel zijn (Cermo, Turnhout, België). Ik trouw ook in de zomer van 2008, maar ik wilde er graag op tijd bij zijn, zodat ik eerste keus heb. Veel succes!
Hey,Sommige winkels hebben nu al een deel van de nieuwe collectie liggen. De winkels waar ik is gaan kijken ben zeiden dat ze in november de volledige nieuwe collecties zouden hebben.Groetjes Karen
Ik ben vorige week vrijdag gaan kijken voor een kleedje en de nieuwe collectie (van linea Raffaelli) was toen net binnen. Was wel leuk, want ik was de eerste die al die kleedjes eens mocht passen. Ik heb zelf toen onmiddellijk mijn waw jurk gevonden (had er zelfs 3, wat zeer uitzonderlijk is, zei de verkoopster) Er zijn heel wat mooie kleedjes van Linea. Ik zou eens bellen naar de bruidswinkel waar je wil gaan kijken en vraag hen of er al nieuwe collecties binnen zijn. Ik ben heel blij dat ik al geweest ben, want van bepaalde kleedjes mogen ze er maar een 10-tal verkopen. (de toppers) en ze vertelde me dat begin oktober super druk is (met opendeurdagen en zo.)groetjes
HoiIkzelf ga voor de eerste keer naar de kleedjes gaan kijken volgende week.Ik heb gebeld naar de winkel (La Sposa in Roeselare) en heb gevraagd welke collecties al binnen waren. De nieuwe collecties van de merken die ik graag zie (oa linea raffaeli en Ian Stuart) zijn net binnen.Nog niet alles is er dus. De nieuwe collectie blijft binnenkomen tot november. Ben ik te vroeg of niet..?! Dat kan me niet veel schelen. Ik hoef volgende week nog niet te kiezen, zeiden ze van de winkel. En ik mag gerust wat later nog eens terug gaan!Veel succes he!Lieselot
hoi, ik ben deze voormiddag gaan passen en ook mijn kleedje was al van de nieuwe collectie nog maar van gisteren binnen dus was eigenlijk de eerste die dat kleedje gepast( en gekocht) heeft wel leuk. groetjes Manuela