Terug naar overzicht
doen jullie de taart na de openingsdans? gaat dat het feest niet wat breken?wij hadden gedacht om het net voor de dans te doen
Hallo Linda,Je zoekt een tekstje voor op de uitnodigingen, en vermeld dat je een traditioneel feest gaat geven enz... maar is het je bedoeling dat dit reeds vermeld wordt op de uitnodigingen? Zou je misschien niet beter een meer algemene tekst nemen voor de uitnodiging en de rest op een Menu vermelden ? 'k wil wel even met je meedenken... je mag me altijd contacteren: anolro__@hotmail.com Groetjes
dag linda,die formule komt me zeer bekend voor. je geeft je feest toch ook niet in de elysee zeker?ik zou een algemene tekst nemen, mensen moeten op voorhand niet weten wat er allemaal te krijgen is. ik zou ook de taart voor de openingsdans doen. ben overlaatst naar een trouwfeest geweest waar het dessert na de openingsdans werd gedaan om middernacht, maar heel de sfeer die toen toch al opgebouwd was, werd onderbroken omdat iedereen van het dessert wilde proeven en de meesten maakten hiervan ook gebruik om met elkaar te gaan praten.groetjesheidi
neen we trouwen niet in de elysee :-).de taart komt voor de openingsdans, ik zie net dat ik het verkeerd getypt heb :-swe willen een originele korte tekst voor op de uitnodiging en niet de tekst die je op alle uitnodigingen vindt. als iemand iets leuk en origineel vindt mag je dat altijd laten weten.
ik zou ook niet vermelden wat voor feest het wordt, laat dat een verrassing zijn voor die dag voor je gastenoriginele teksten zijn makkelijk te vinden in googleéén voorbeeldje: ik ben ik, jij bent jij maar op "datum" worden we wij